نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

حضور کوین اسمیت و جیسون میوز در سریال The Flash

کوین اسمیت، کارگردان سریال Supergirl (سوپرگرل)، به همراه یار همیشگی‌اش جیسون میوز، به‌عنوان بازیگر مهمان در سریال The Flash (فلش) حضور پیدا خواهد کرد.

کوین اسمیت و جیسون میوز، به‌عنوان بازیگر مهمان در سریال The Flash (فلش) حضور پیدا خواهند کرد. فصل چهارم سریال فلش تقریباً به انتهای راه رسیده است و ۳ قسمت به پایان این فصل باقی مانده است، اما سازندگان در همین چند قسمت باقی‌مانده برای بینندگان سورپرایز دارند. قسمت جدید با عنوان Run, Iris, Run نام‌گذاری شده و قرار است در روز سه‌شنبه ۱۳ مارس (۲۲ اسفندماه ۱۳۹۶) به روی آنتن شبکه The CW برود. این قسمت توسط هری جیرجان کارگردانی شده و نگارش فیلمنامه آن بر عهدهٔ اریک والاس بوده است. آیریس وست در این قسمت با شخصیتی به نام مکس آدلر مواجه خواهد شد. شخصیت‌های دیگری نیز از کمیک‌های فلش در این قسمت حضور خواهند داشت و هویت فلش جدید در Earth-3 و در نهایت هویت دختر مرموز (Mystery Girl) در این قسمت یا دو قسمت پایانی مشخص خواهد شد. قسمت هفدهم فصل چهارم توسط کوین اسمیت، فیلمساز، نویسنده آثار کمیک و بازیگر آمریکایی، کارگردانی خواهد شد.

کوین اسمیت کارگردانی قسمت بیست‌ویکم فصل دوم و قسمت هفتم فصل سوم سریال فلش را نیز انجام داده است و وی یکی از کارگردانان محبوب طرفداران این سریال است. کوین اسمیت از علاقمندان و طرفداران قدیمی دنیای کمیک است و قسمت‌هایی از دو سریال فلش و Supergirl (سوپرگرل) که وی کارگردانی آن‌ها بر عهده داشته است، بسیار سرگرم‌کننده بودند و وی طنز خاص خود را چاشنی این دو سریال ابرقهرمانی کرده بود. در اولین قسمت سریال سوپرگرل که کوین اسمیت کارگردانی آن را بر عهده داشت، وی نقش اصلی داستان را به دخترش، یعنی هارلی کویین اسمیت سپرد. در اولین قسمت سریال فلش که کوین اسمیت کارگردانی آن را بر عهده داشت، وی در یکی دو صحنه از یار قدیمی خود، یعنی جیسون میوز، نیز یاد کرد. حال اخبار جدید بدین موضوع اشاره دارند که جیسون میوز در این فصل از سریال فلش نیز حضور خواهد داشت و این مرتبه کوین اسمیت را نیز در کنار خود می‌بیند و احتمالاً نقش میوز، نقشی طولانی خواهد بود و تنها حضوری افتخاری نخواهد داشت. کوین اسمیت در برنامهٔ پادکست خود با عنوان Fatman on Batman اعلام کرد که وی و جیسون میوز در قسمت هفدهم فصل چهارم حضور خواهند داشت و نقش دو مأمور امنیتی را ایفا خواهند کرد. عنوان این قسمت Null and Annoyed است.

The Flash

کوین اسمیت بیشتر با کارگردانی آثار ژانر کمدی همچون فیلم Clerks (فروشنده‌ها)، فیلم Chasing Amy (به دنبال امی) و فیلم Jay & Silent Bob Strike Back (جی و باب ساکت پاتک می‌زنند) شناخته شده است. کوین اسمیت و جیسون میوز در فیلم Jay & Silent Bob Strike Back و به ترتیب با ایفای نقش‌ شخصیت‌های باب ساکت و جی، یکی از بهترین زوج‌های کمدی سینما را معرفی کردند. در واقع این دو شخصیت در فیلم ابتدایی کوین اسمیت، یعنی فیلم Clerks معرفی شدند و با توجه به بازخورد خوبی که دریافت کردند، اسمیت به فکر خلق دنیایی بر اساس این دو شخصیت محبوب افتاد. کوین اسمیت راجع به حضور خودش و جیسون میوز در سریال فلش گفت که آن‌ها قرار نیست در نقش باب ساکت و جی در این سریال حضور پیدا کنند، اما با این حال شخصیتی که جیسون میوز ایفای نقش آن را بر عهده دارد، کم دیالوگ‌های ماندگار شخصیت جی را در این سریال به‌کار نخواهد برد و این مورد در رابطه با شخصیتی که کوین اسمیت ایفای نقش آن را بر عهده دارد هم صدق می‌کند و وی گریزی به شخصیت باب ساکت خواهد زد. هنوز مشخص نیست که جیسون میوز همان نقش کوتاهی را ایفا خواهد کرد که در فصل دوم ایفا کرده بود یا بینندگان با شخصیتی جدید آشنا خواهند شد.

جیسون میوز این مرتبه کوین اسمیت را نیز در کنار خود می‌بیند و احتمالاً نقش میوز، نقشی طولانی خواهد بود و تنها حضوری افتخاری نخواهد داشت  

کوین اسمیت چندی پیش در صفحه رسمی توییتر خود به طرفدارانش اعلام کرده بود که دچار حملهٔ قلبی شده است، اما این‌طور که مشخص است، وی کارگردانی قسمت هفدهم سریال فلش را به سرانجام رسانده بود و بعد این اتفاق برایش رخ داده است.

گرانت گاستین در نقش بری آلن ملقب به فلش، تام کاوانا در نقش دکتر هریسون ولز، کارلوس والدس در نقش سیسکو رامون ملقب به وایب، دانیل پانابیکر در نقش کیتلین اسنو ملقب به کیلر فراست، جسی ال مارتین در نقش کاراگاه جو وست، کندیس پتن در نقش آیریس وست و کینان لانسدیل در نقش والی وست (کید فلش) از جمله بازیگران ثابتی هستند که تاکنون در سریال فلش حضور داشته و در این فصل هم به ایفای نقش پرداخته‌اند. کتی سکف در نقش امینت بلک و هارتلی سویر در نقش رالف دیبنی ملقب به The Elongated Man (مرد کشیده شده) از جمله بازیگرانی هستند که به‌تازگی به جمع بازیگران این فصل اضافه شده‌اند.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده