نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

فیلمبرداری فصل دوم سریال The Punisher آغاز شد

طبق تصاویر منتشر شده، فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال پانیشر (The Punisher) در شهر نیویورک آغاز شده است.

ماه آذر امسال، بخش تلویزیونی کمپانی مارول و شبکه نت فلیکس از تمدید سریال The Punisher برای فصل دوم خبر دادندحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال رسما آغاز شده است. اخیرا یکی از کاربران در فیسبوک تصاویری را از محل فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال The Punisher در محله بلمور در شهر نیویورک منتشر کرده است که در این تصاویر شاهد حضور جان برنتال، بازیگر نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر هستیم. با این حال، در این تصاویر شخص دیگری حضور ندارد، اما صورت شخصیت پانیشر آسیب دیده است و به نظر می‌رسد که او با یک شخصیت نامشخص مبارزه یا دعوا کرده است. با این وجود، اطلاعات بیشتری از این صحنه فیلمبرداری فصل دوم سریال The Punisher منتشر نشده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

شبکه نتفلیکس و بخش تلویزیونی مارول اخیرا بازگشت جان برنتال در نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر، بن بارنز در نقش بیلی روسو (جیگساو)، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل و امبر رز روا در نقش دایانا مدنی، در فصل دوم سریال The Punisher را رسما تایید و اعلام کرده‌اند. علاوه بر این، مارول حضور سه بازیگر جدید را نیز در فصل دوم این سریال تایید کرده است. جاش استوارت در نقش جان پیلگرام، فلورینا لیما در نقش ریستا دومونت و جورجیا ویگام در نقش ایمی بندیکس، سه بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل دوم سریال The Punisher اضافه شده‌اند. 

مانند فصل اول، استیو لایتفوت به‌عنوان نویسنده، شورانر و تهیه کننده اجرایی در فصل دوم سریال The Punisher باز خواهد گشت. همچنین مانند فصل اول، فصل دوم این سریال نیز قرار است در ۱۳ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی از شبکه Netflix منتشر شود. انتظار می‌رود که شخصیت جیگساو شخصیت شرور و منفی اصلی فصل دوم سریال The Punisher باشد.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده