نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

قسمت جدید فیلم Terminator تابستان وارد مرحله تولید می‌شود

آرنولد شوارتزنگر در سالگرد اکران فیلم Terminator Genisys اعلام کرد که فیلمبرداری فیلم نابودگر 6 (Terminator 6) در ماه ژوئن آغاز می‌شود و تا اکتبر ادامه خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و درست در زمان سومین سالگرد اکران فیلم Terminator: Genisys (نابودگر: جنسیس)، بازیگر ثابت و همیشگی این سری اثر یعنی آرنولد شوارتزنگر، به‌تازگی در طی گفتگویی کوتاه اعلام کرد که جدیدترین قسمت سری فیلم Terminator (نابودگر)، مراحل تولید خود را تابستان سال جاری آغاز خواهد کرد. 

آرنولد شوارتزنگر در طی مصاحبه‌ای کوتاه خطاب به گزارشگر سایت خبری TheArnoldFans اینگونه درباره پروژه جدید این سری فیلم صحبت کرد:

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته قرار است ما فیلمبرداری فیلم Terminator 6 (نابودگر 6) را در ماه ژوئن آغاز کنیم. احتمالا این پروژه تا اواسط ماه اکتبر به طور بینجامد. من هم در این فیلم حضور دارم و امیدوارم که هرچه زودتر شرایط آن فراهم شود تا بتوانم به عنوان مدل T-800 به این سری فیلم بازگردم. اینکه قرار است با تیم میلر به عنوان کارگردان پروژه و همچنین جیمز کامرون که بر تمام مراحل آن ناظر است همکاری کنیم، شرایط بسیار خوب و جالبی را پدید می‌آورد.

همانطور که آرنولد شوارتزنگر هم در مصاحبه خود عنوان کرد، تیم میلر کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) قرار است فیلم نابودگر 6 را کارگردانی و تولید کند. جالب است بدانید که این اثر قرار است آغاز کننده یک سه گانه باشد. فیلم ترمیناتور 6، دنباله مستقیمی است که داستان فیلم Terminator 2: Judgment Day (نابودگر 2: روز داوری) را ادامه می‌دهد و روند داستانی قسمت‌های بعدی این مجموعه یعنی فیلم Terminator 3: Rise of the Machines (نابودگر 3: خیزش ماشین‌ها)، فیلم Terminator: Salvation (نابودگر: رستگاری) و همچنین فیلم نابودگر: جنسیس را نادیده می‌گیرد. از طرف دیگر، لیندا همیلتون هم دیگر هنرمندی است که قرار است دوباره به این مجموعه بازگردد و نقش سارا کانر معروف و البته محبوب را ایفا کند. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، قرار است فیلم نابودگر 6، در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود.

جیمز کامرون که در سال ۲۰۱۹ قرار است باری دیگر حقوق ساخت فیلم براساس داستان نابودگر را به‌دست بیاورد، در سری جدید این مجموعه، نقش تهیه کننده را در پروژه ایفا خواهد کرد. در کنار کامرون، دیوید الیسون از کمپانی اسکای دنس (Skydance) حضور دارد و تهیه کننده این پروژه خواهد بود. این فیلمساز، حقوق ساخت این مجموعه را به قیمت ۱ دلار، به تهیه کننده‌ای به نام گیل آن هرد فروخت، اما در عوض این قول را از او گرفت که اجازه کارگردانی قسمتی از این مجموعه یعنی فیلم The Terminator (نابودگر) را که در آن آرنولد شوارتزنگر حضور داشت داشته باشد. اولین اثری که او در این مجموعه کارگردانی کرد، توانست درآمدی بالغ بر ۷۸.۴ میلیون دلار را از فروش جهانی خود به‌دست بیاورد. بعد از آن، او قسمت دوم آن مجموعه را کارگردانی کرده که با نام نابودگر 2: روز داوری به روی پرده سینماها رفت و با درآمدی بالغ بر ۵۱۹.۸ میلیون دلار از فروش جهانی خود، توانست به تحسین شده‌ترین اثر کامرون تبدیل شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده