نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

تاریخ پخش انیمیشن سریالی Constantine اعلام شد

چندی پیش شبکه The CW اعلام کرد که قصد ساخت انیمیشنی با محوریت شخصیت کنستانتین را دارد. حال تاریخ پخش این انیمیشن از طرف خود شبکه اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه The CW به‌تازگی به طور رسمی اعلام کرد که انیمیشن سریالی Constantine (کنستانتین) قرار است اواخر ماه جاری روی آنتن برود. منبع اصلی این خبر، سایت خبری Comic Book Resources بوده است. این سایت در طی جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که این مجموعه تلویزیونی، از تاریخ ۲۴ مارس (۴ فروردین ۱۳۹۷) در سرویس استریم شبکه The CW که CW Seed نام دارد، پخش رسمی خود را آغاز خواهد کرد. در همان روز هم، در مراسم واندر کان ۲۰۱۸ (Wonder Con 2018)، پنلی اختصاصی به این انیمیشن سریالی تعلق خواهد گرفت. این پنل با حضور صداپیشه شخصیت اصلی داستان یعنی مت رایان که هم در سریال‌های مختلف نقش جان کنستانتین را ایفا کرده و هم صداپیشگی او را برعهده داشته، برگزار خواهد شد. علاوه بر مت رایان، نویسنده این انیمیشن سریالی یعنی جی.ام دی‌متیس هم حضور خواهد داشت.

گفته شده انیمیشن سریالی کنستانتین، ادامه لایو اکشن سریالی‌ای است که با همین نام از شبکه NBC پخش می‌شد اما بعد از پخش تنها یک فصل، به طور کل لغو شد. در آن مجموعه هم مت رایان ایفای نقش شخصیت اصلی داستان را برعهده داشت. اگرچه این شبکه، سریال اختصاصی این شخصیت محبوب را متوقف کرد اما مت رایان همچنان هم این نقش را ایفا کرده و شخصیت کنستانتین به طور کل کنار گذاشته نشده است. او این نقش را در مجموعه‌های ساخت کمپانی دی سی یعنی سریال Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا) و همچنین سریال Arrow (ارو)‌ هم ایفا کرده است.

سریال انیمیشنی Constantine توسط بخش انیمیشن کمپانی برادران وارنر و کمپانی Blue Ribbon Content ساخته خواهد شد. این سریال انیمیشنی داستان جان کنستانتین را روایت می‌کند که یک شکارچی شیطان و هیولا با قدرت‌های جادویی است. او دانش هنرهای تاریک را آموخته است تا بتواند با دشمنان خود مبارزه و از بی‌گناهان در مقابل آن‌ها دفاع کند. او باید بین قدرت‌های شر و خوب خود تعادل ایجاد کند تا بتواند در برابر تهدید‌های فراطبیعی که دنیای ما را تهدید می‌کند، بایستد و از قدرت‌های خود استفاده کند. دیوید اس گویر، گرگ برلانتی و سارا شکتر نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در سریال انیمیشنی Constantine حضور خواهند داشت. کار ساخت این سریال انیمیشنی بر عهده بوچ لوکیچ بوده است و داگ مورفی کارگردانی و جی.ام دی‌متیس نویسندگی سریال انیمیشنی Constantine را بر عهده داشته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده