نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

تاریخ پخش سریال Archer: Danger Island اعلام شد

شبکه FXX تاریخ شروع پخش فصل نهم سریال انیمیشی آرچر (Archer) را که Danger Island نام دارد، تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت استرلینگ آرچر قرار است به‌زودی به تلویزیون بازگردد. شبکه FXX تاریخ شروع پخش فصل نهم سریال Archer را که آرچر: جزیره خطر (Archer: Danger Island) نام دارد، رسما تایید و اعلام کرده است. پخش فصل نهم این انیمیشن قرار است از روز چهارشنبه، ۲۵ آوریل ۲۰۱۸ (۵ اردیبهشت ۱۳۹۷) آغاز شود. سریال Archer: Danger Island توسط شبکه FX تولید می‌شود و از شبکه FXX که زیر مجموعه این شبکه است، به روی آنتن خواهد رفت. آدام رید وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه این سریال را بر عهده دارد و او به‌همراه مت تامپسون به‌عنوان تهیه کننده نیز در سریال Archer حضور دارد.

سریال Archer: Danger Island داستان یک خلبان دائم الخمر به‌نام استرلینگ آرچر را در سال ۱۹۳۹ روایت می‌کند که در یک جزیره سرسبز در جنوب اقیانوس آرام که میتیموتو نام دارد، فرود می‌آید. در حالی که تمام جهان نگران جنگ جهانی دوم هستند، اما آرچر نگران خرید نوشیدنی بعدی خود است. استرلینگ آرچر به‌همراه کمک خلبان قابل اعتمادش که پم نام دارد، باید با مشکلات زیادی در این جزیره از جمله آدمخوارها، میمون‌های فوق هوشمند، دارت‌های سمی، دزدان دریایی و غیره روبه‌رو شوند و آرچر در یک جزیره خطرناک و مرگبار در جهان گرفتار شده است. مانند فصل هشتم، سریال Archer: Danger Island در هشت قسمت تولید شده است.

اچ. جان بنجامین در نقش استرلینگ آرچر، جسیکا والتر در نقش مالوری آرچر، آیشا تایلر در نقش لانا کین، جودی گریر در نقش شریل تانت، کریس پارنل در نقش سیریل فیگیز، امبر نش در نقش پاملا پووی، آدام رید در نقش ریموند ژیلت و لاکی یتس در نقش دکتر الجرناپ کریگر، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در سریال Archer: Danger Island حضور داشته‌اند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. اتفاقات فصل نهم این سریال، یک سال پیش از اتفاقات فصل هشتم سریال Archer که دریملند (Dreamland) نام دارد و اتفاقات آن در سال ۱۹۴۰ در شهر لس آنجلس جریان داشت، رخ خواهد داد. سریال Archer پس از تولید و پخش فصل دهم رسما پایان خواهد یافت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده