نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

سریال The Rocketeer در سال ۲۰۱۹ روی آنتن خواهد رفت

شبکه دیزنی جونیور (Disney Junior) به‌تازگی به طور رسمی اعلام کرده ریبوت سریالی فیلم موشک‌زن (The Rocketeer) برای آغاز پخش در سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه دیزنی جونیور (Disney Junior) مراحل تولید سریال The Rocketeer (موشک زن) را آغاز کرده است. این مجموعه، یک سریال انیمیشنی ماجراجویی مخصوص کودکان و همچنین خانواده آنها است. طبق اعلام شبکه دیزنی جونیور، این انیمیشن سریالی برای آغاز پخش در سال ۲۰۱۹ تنظیم شده است.

داستان این سریال الهام‌گرفته از داستان سری کتاب کامیک بسیار محبوبی است که به همین نام و به قلم و طراحی دیو استیونز نوشته و منتشر شده است. سریال The Rocketeer داستان شخصیتی به نام کیت را حکایت می‌کند. کیت دختر جوانی است که در روز تولد خود، یک بسته عجیب و غریب دریافت می‌کند. کیت با باز کردن این بسته متوجه می‌شود که او در لیست افرادی که قرار است به شخصیت ابرقهرمانی به نام Rocketeer تبدیل شوند، نفر بعدی است. موشک‌زن یک شخصیت ابرقهرمان افسانه‌ای است که می‌تواند به وسیله جتی که به پشت لباسش چسبیده و قدرتی به اندازه یک موشک را دارد، پرواز کند. کیت به وسیله این لباس فوق پیشرفته و همچنین هویت مخفی جدیدی که کسب کرده، کاملا برای پرواز کردن آماده بوده و قرار است به مبارزه با دشمنان رفته و دنیا را نجات دهد. البته لازم به ذکر است که او در این راه اصلا تنها نیست؛ بلکه بهترین دوست او به نام تش و همچنین عمویش که امبروس نام دارد و مکانیک هواپیما است، در این ماجراجویی منحصربه‌فرد و حماسی، به کیت می‌پیوندند.

این خبر به طور رسمی و در طی بیانیه‌ای توسط جو دمبروشا، معاون ارشد رئیس و همچنین مسئول برنامه‌ریزی‌های برنامه‌های شبکه دیزنی جونیور اعلام شد. جو دمبروشا در طی بیانیه جدید خود، اینگونه در رابطه با سریال موشک‌زن صحبت کرد:

ما خیلی خوشحال و هیجان‌زده‌ایم که قرار است سریال انیمیشنی The Rocketeer را برای مخاطبان جوان و به‌خصوص کودک شبکه دیزنی جونیور به نمایش بگذاریم. داستان‌سرایی بسیار گسترده و خوبی که در سری کتاب کامیک این شخصیت وجود دارد، یک فرصت بسیار خوب را برای ما سازندگان به وجود آورد تا بتوانیم مجموعه ماجراجویی جدید بسیار هیجان‌انگیزی را خلق کنیم که داستان آن از زاویه دید یک دختر جوان ابرقهرمان نقل می‌شود. این سریال انیمیشنی و داستان آن به گونه‌ای است که فقط برای فرزندان ساخته نشده، بلکه همه اعضای خانواده می‌توانند از آن لذت ببرند.

داستان این سریال انیمیشنی به صورتی است که برای بچه‌های ۲ الی ۷ سال و همچنین خانواده آنها مناسب است. هر قسمت از انیمیشن سریالی The Rocketeer دارای دو داستان ۱۱ دقیقه‌ای خواهد بود که روی آن یک موسیقی اختصاصی قرار خواهد گرفت. نیکول دوبوک، نویسنده انیمیشن سریالی Transformers: Rescue Bots (تبدیل شوندگان: ربات‌های ناجی) تهیه کننده اجرایی این پروژه خواهد بود. در این پروژه کمپانی تهیه‌کنندگی Wild Canary Animation با شبکه دیزنی جونیور همکاری کرده و وظایف تهیه‌کنندگی را در این مجموعه برعهده دارد. 

فیلم The Rocketeer (موشک‌زن) در زمان اکران خود در تاریخ ۲۱ ژوئن ۱۹۹۱ (۳۱ خرداد ۱۳۷۰) با استقبال منتقدین روبه‌رو شد. با این حال این فیلم در باکس‌آفیس آن‌طور که انتظار می‌رفت موفق عمل نکرد و با مجموع فروش ۴۶.۷ میلیون دلار در مقابل ۴۰ میلیون بودجه به اکران خود پایان داد. به دلیل عملکرد ضعیف در جذب مخاطبین، کمپانی والت دیزنی پیکچرز ساخت دنباله این فیلم را از دستور کار خارج کرد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده