نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

تاریخ اکران فیلم جدید اصغر فرهادی در فرانسه مشخص شد

به تازگی تاریخ اکران فیلم اسپانیایی-زبان «همه می دانند» به کارگردانی اصغر فرهادی در کشور فرانسه مشخص شده است. با توجه به این تاریخ، احتمال حضور این فیلم در جشنواره فیلم کن نیز وجود دارد.

اصغر فرهادی، کارگردان نام‌آشنا و صاحب سبک ایرانی پس از ساخت فیلم موفق فروشنده، اکنون در حال ساخت یک فیلم اسپانیایی زبان به‌نام همه می دانند (Everybody Knows یا به اسپانیایی Todos lo saben) است. به تازگی تاریخ اکران این فیلم در کشور فرانسه مشخص شده است. فیلم «همه می‌دانند» در تاریخ نهم ماه مه ۲۰۱۸ (۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷) در کشور فرانسه اکران خواهد شد. این در حالی است که هفتاد و یکمین دوره از جشنواره فیلم کن از ۸ تا ۱۸ مه (۱۸ تا ۲۸ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. با توجه به اینکه فیلم Todos lo saben در تاریخ ۹ مه و تنها یک روز بعد از آغاز جشنواره کن اکران می‌شود، پیش‌بینی می‌شود که فیلم جدید اصغر فرهادی در این جشنواره به نمایش دربیاید.

در خلاصه این فیلم چنین آمده است:

کارولینا برای دیدار با خانواده‌اش از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا باز می‌گردد. در این سفر رویدادهای غیرمنتظره‌ای به وقوع می‌پیوندد که بر روند زندگی کارولینا تاثیر می‌گذارد.

فیلمبرداری این فیلم در اواخر ماه نوامبر (آذرماه) در شهر مادرید کشور اسپانیا به پایان رسیده است. بازیگران اصلی این فیلم عبارتند از: پنه لوپه کروز، خاویر باردم، ریکاردو دارین، ادوارد فرناندز، باربارا لنی، الویرا مینگز، ایما کوئستا، روژه کاسا مایور و رامون باره‌آ. همانطور که به احتمال بالا می‌دانید پنه لوپه کروز و خاویر باردم از بازیگران مطرح سینمای اسپانیا و ریکاردو دارین از بازیگران مطرح سینمای آرژانتین محسوب می‌شوند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده