نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

اکران فیلم Robin Hood: Origins باری دیگر به تاخیر خورد

به‌تازگی اعلام شده که زمان اکران فیلم Robin Hood: Origins به روز شکرگذاری و ماه نوامبر تغییر کرده و فیلم A Simple Favor قرار است در ماه سپتامبر اکران شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اکران جدیدترین اثر کمپانی سامیت اینترتینمنت (Summit Entertainment) یعنی فیلم Robin Hood: Origins (رابین هود: خاستگاه) باری دیگر به تاخیر خورد و قرار است در روز شکرگذاری سال جاری به روی پرده سینماها برود. از طرف دیگر، فیلم A Simple Favor (یک لطف ساده) هم تاریخ اکران مخصوص به خود را گرفت و قرار است در ماه سپتامبر اکران شود. فیلم Robin Hood: Origins که توسط لئوناردو دی‌کاپریو تهیه‌کنندگی خواهد شد، توسط کارگردان سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) و سریال Black Mirror (آینه سیاه)، یعنی اتو باتهرست کارگردانی می‌شود. 

تارون اگرتون بازیگر فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) و فیلم Eddie the Eagle (ادی عقاب)، جیمی درنان بازیگر فیلم Fifty Shades of Grey (پنجاه طیف خاکستری) و سریال The Fall (سقوط) و بن مندلسون بازیگر فیلم Rogue One: A Star Wars Story (یک سرکش: داستانی از جنگ‌ ستارگان) و اثر مورد انتظار استیون اسپیلبرگ یعنی فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده) از جمله هنرمندانی هستند که در فیلم رابین هود: خاستگاه حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم در ابتدا برای اکران در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸ (۳۰ شهریور ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده بود، اما حالا برای اکران در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آبان ۱۳۹۷) تنظیم شده است. اگر دوباره این پروژه به مشکلی برنخورد و در همان تاریخ جدید اکران شود، با آثاری همچون فیلم Creed 2 (کرید 2)، فیلم Second Act، انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 (رالف اینترنت را خراب می‌کند: رالف خرابکار ۲) و فیلم Marwencol برخورد خواهد کرد.

از طرف دیگر، آنا کندریک بازیگر سری فیلم Pitch Perfect (آوازخوان حرفه‌ای) و فیلم Mike and Dave Need Wedding Dates (مایک و دیو همراه عروسی می‌خواهند) و بلیک لایولی بازیگر فیلم The Shallows (آب‌های کم‌عمق) و فیلم The Age of Adaline (روزگار آدلین) از جمله هنرمندانی هستند که در فیلم یک لطف ساده حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. پال فیگ کارگردان فیلم Bridesmaids (ساقدوش‌ها)، فیلم Spy (جاسوس) و فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح) کارگردانی این اثر را بر عهده دارد. این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ (۲۳ شهریور ۱۳۹۷) تنظیم شده است. فیلمنامه این اثر اقتباسی توسط جسیکا شارزر نوشته شده است. فیلم A Simple Favor در تاریخ اکران خود، باید با آثاری همچون فیلم The Predator (غارتگران)، فیلم Alpha (آلفا) و فیلم Fighting with My Family (مبارزه با خانواده خودم) رقابت کند. داستان این اثر براساس کتابی با همین نام که به قلم دارسی بل نوشته و منتشر شده، نوشته شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده