نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

حضور سه بازیگر جدید در فصل دوم سریال The Punisher تایید شد

بخش تلویزیونی مارول و شبکه نتفلیکس از حضور سه بازیگر جدید در فصل دوم سریال پانیشر (The Punisher) خبر دادند.

ماه آذر امسال، بخش تلویزیونی کمپانی مارول و شبکه نت فلیکس از تمدید سریال The Punisher برای فصل دوم خبر دادندحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور سه بازیگر جدید در فصل دوم این سریال تایید و اعلام شده است. بخش تلویزیونی و سرگرمی کمپانی مارول اعلام کرد که جاش استوارت، بازیگر سریال Shooter (شوتر)، فلورینا لیما، بازیگر سریال Supergirl (سوپرگرل) و جورجیا ویگام، بازیگر سریال Scream (اسکریم)، به جمع بازیگران فصل دوم این سریال و جان برنتال، بازیگر نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر اضافه شده‌اند. جاش استوارت قرار است نقش شخصیتی به‌نام جان پیلگرام را بازی کند. او در ظاهر شخصیتی آرامی دارد، اما در درون یک شخصیت کاملا بی‌رحم است.

با وجود اینکه او زندگی بی‌رحمانه گذشته خود را کنار گذاشته است، اما او تحت شرایطی مجبور می‌شود تا از مهارت‌های خود برای آوردن فرانک کسل به دنیای واقعی استفاده کند. فلورینا لیما نقش شخصیتی به‌نام کریستا دومونت را در فصل دوم سریال The Punisher بازی خواهد کرد. او شخصیتی باهوش، دلسوز و مهربان دارد که از درمان بیماری روانی سربازان قدیمی رانده شده است. جورجیا ویگام نقش شخصیتی به‌نام ایمی بندیکس را در این سریال بر عهده دارد. او یک کلاه‌بردار خیابانی بسیار باهوش با یک گذشته مبهم و نامشخص است. جف لاب، تهیه کننده اجرایی سریال The Punisher و رئیس بخش تلویزیونی مارول در ارتباط با اضافه شدن این سه بازیگر گفت:

جاش، فلورینا و جورجیا بازیگران بسیار با استعدادی هستند که به ما اضافه شده‌اند و ما بیشتر از این نمی‌توانیم صبر کنیم تا به مخاطبان نشان بدهیم که چیزی در فصل دوم سریال The Punisher در انتظار آن‌ها است.

 Josh Stewart, Floriana Lima and Giorgia Whigham

استیو لایتفوت، شورانر و تهیه کننده اجرایی سریال The Punisher در ارتباط با حضور این سه بازیگر جدید در فصل دوم سریال گفت:

ما بسیار هیجان زده هستیم تا جاش، فلورینا و جورجیا را که بازیگران با استعدادی هستند، به قسمت بعدی داستان و ماجراجویی فرانک کسل اضافه کنیم.

علاوه بر استوارت، لیما و ویگام، جان برنتال در نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر، بن بارنز در نقش بیلی روسو (جیگساو)، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل و امبر رز روا در نقش دایانا مدنی، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون بازگشت و حضور آن‌ها در فصل دوم سریال The Punisher تایید و اعلام شده است. مانند فصل اول، فصل دوم این سریال قرار است در ۱۳ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده