نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

شایعه: شخصیت چیتا در فیلم Wonder Woman 2 حضور خواهد داشت

براساس یکی از شایعه‌های جدید، قرار است شخصیت چیتا در فیلم Wonder Woman 2 حضور داشته باشد و کمپانی برادران وارنر به دنبال یک بازیگر مشهور برای آن است.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پتی جنکینز قصد دارد فیلمبرداری فیلم Wonder Woman 2 (واندر وومن 2) را در طی سال جاری، یعنی ماه می و در شهر لندن آغاز کند. به دنبال همین موضوع، مدتی است که مطرح شدن شایعه‌های مختلف درباره اینکه چه بازیگران یا شخصیت‌هایی در این فیلم حضور خواهند داشت، آغاز شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری That Hashtag Show در طی گزارش‌های مختلف خود اعلام کرده که آنتاگونیست اصلی فیلم واندر وومن 2، قرار است شخصیت چیتا باشد. پیش از اینکه این سایت هم این موضوع را مطرح کند، طرفداران زیادی حضور این شخصیت به عنوان آنتاگونیست اصلی را حدس زده بودند. براساس صحبت‌های آنان، در این فیلم قرار است باربارا آن مینروا، در قالب شخصیت منفی و شرور اصلی داستان روی پرده سینماها ظاهر شود. 

بعد از مطرح شدن این موضوع، نویسنده گزارش به این مسئله اشاره کرد که در حال حاضر، کمپانی برادران وارنر در حال جستجو برای یافتن یک بازیگر مناسب برای ایفای این نقش است. همچنین اشاره شده که این کمپانی، اما استون را برای این نقش در نظر دارد. با این حال بعد از مدتی نویسنده این گزارش متن خود را بروزرسانی کرد و اضافه کرد که اما استون، بازیگر فیلم Amazing Spider-Man (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز)، این پیشنهاد را رد کرده است. اگرچه او این پیشنهاد را رد کرده اما با توجه به این موضوع، می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که کمپانی برادران وارنر به دنبال یک بازیگر محبوب و نام‌آشنا برای ایفای نقش شخصیت چیتا است. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده