نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۳

شایعه: هنری کویل به دنبال گسترش قرارداد خود با دنیای سینمایی دی سی است

 طی شایعه‌ای جدید عنوان شده که هنری کویل بازیگر شخصیت سوپرمن به دنبال مذاکره‌ای است تا بتواند به واسطه آن مدت حضور خود در این نقش را بیشتر کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی گزارشی منتشر شده و در طی آن اعلام شده که هنری کویل بازیگر نقش شخصیت سوپرمن، به دنبال مذاکره و گفتگویی با کمپانی برادران وارنر است تا بتواند به واسطه یک قرارداد، مدت زمان و نحوه حضور خود در دنیای سینمایی دی سی را بیش از پیش گسترش دهد. این بازیگر ۳۴ ساله اولین بار در سال ۲۰۱۳ پا به کمپانی دی سی و برادران وارنر گذاشت و نقش یکی از قهرمانان کتاب‌های کامیک کمپانی دی سی کامیکس یعنی سوپرمن را در فیلم Man of Steel (مرد پولادین) ایفا کرد. البته حضور او تنها به همین فیلم ختم نشد بلکه سه سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۶، کویل این نقش را در فیلم Batman v Superman (بتمن علیه سوپرمن) و در سال ۲۰۱۷ در فیلم Justice League (لیگ عدالت) ایفا کرد. اگرچه حضور زک اسنایدر و کارگردانی این آثار کمی بازخوردهای دو جانبه داشت و به مذاق برخی‌ها خوش نیامد، اما با تماشای هنری کویل در نقش این شخصیت، بخش خیلی زیادی از بینندگان و منتقدان آن را دوست داشته و معتقد بودند که کویل توانسته یک نسخه مدرن از شخصیت سوپرمن را به نمایش بگذارد. 

با وجود اینکه تکنولوژی در دنیای امروزی به خصوص در زمینه تکنولوژی CGI پیشرفت زیادی کرده، اما در فیلم لیگ عدالت به قدری بد روی صورت هنری کویل کار شده بود که در نگاه اول در ذوق بیننده می‌‌خورد. با این حال بخش بسیار زیادی از بینندگان بعد از تماشای این فیلم، با وجود چنین نقطه ضعفی، معتقد بودند که بازی کویل و همچنین شخصیت سوپرمن، یکی از نقاط قوتی بوده که در این اثر وجود شده است. مطمئنا طرفداران دوست دارند باری دیگر شخصیت مورد علاقه خود را روی پرده سینماها ببینند به خصوص در دنباله مستقیم فیلم مرد پولادین؛ پروژه تولید فیلمی که مدت بسیار زیادی است تنها به صورت یک شایعه باقی مانده و گفته شده که از اولویت‌های دنیای مشترک دی سی است. با این حال بعد از اینکه فیلم لیگ عدالت روی پرده سینماها رفت، هنری کویل اخبار نسبتا ناامید کننده و ناراحت کننده‌ای را به طرفداران خود اعلام کرد. او در طی یکی از گفتگوهای خود اعلام کرد که تنها یک قرارداد دیگر با این کمپانی‌ها دارد و تنها یک بار دیگر قرار است نقش آخرین پسر کریپتون را ایفا کند.

Superman

اگر شایعه جدید مطرح شده درست از آب دربیاید، یعنی طرفداران دنیای سینمایی دی سی به‌خصوص این نسخه از سوپرمن دیگر نباید حالا حالاها نگران از دست دادن بازیگر محبوب خود در قالب این شخصیت باشند. همانطور که بالاتر هم عنوان شد، گزارشی از طرف سایت خبری Revenge of the Fans منتشر شده و در طی آن اعلام کردند که کویل قصد دارد با امضای قراردادی، مدت حضور خود در دنیای سینمایی دی سی را افزایش دهد. براساس این گزارش، او می‌خواهد نقشی که در فیلم Shazam! (شزم) شایعه شده بود را داشته و در آن ایفای نقش کند. علاوه بر این اثر، هنری کویل می‌خواهد به عنوان آخرین پروژه این قرارداد در دنباله اثر اولیه خود، یعنی فیلم Man of Steel 2 (مرد پولادین 2) حضور داشته و بعد از آن به سراغ قرارداد دیگری برود. گفته شده که هر دو طرف قرارداد با این ایده او موافق هستند و احتمال اینکه این قرارداد وضع شود بسیار زیاد است و در حال حاضر، تنها «موضوع پروسه مخصوص قرارداد» باید طی شود. 

این گزارش همچنین دوباره به صورت تاکیدی اعلام می‌کند که فیلم مرد پولادین 2 در حال حاضر در حال ساخت است. نه تنها در حال حاضر هیچ صحبتی از فیلمنامه احتمالی این اثر نشده، بلکه دیگر هیچ نام تازه و جدیدی هم به نام فیلمسازان بزرگی که برای کارگردانی این اثر تمایل دارند، اضافه نشده است. متیو وان، استیون دنایت و همچنین جورج میلر از جمله کاندیدهایی هستند که می‌توانند بر صندلی کارگردان این اثر بنشینند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده