نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۴

حضور بیل گیتس در سریال The Big Bang Theory

بیل گیتس، مدیرعامل سابق شرکت مایکروسافت، در یکی از اپیزودهای ماه آینده مجموعهٔ تلویزیونی The Big Bang Theory (تئوری بیگ بنگ) حضور خواهد داشت.

بیل گیتس، کارآفرین، بازرگان، سرمایه‌دار و کسی که بسیاری از مردم وی را با مدیریت چندین ساله شرکت مایکروسافت می‌شناسند، در اپیزود ماه آیندهٔ مجموعهٔ تلویزیونی محبوب The Big Bang Theory (تئوری بیگ بنگ) حضور خواهد داشت. طبق گزارش سایت CNN، این اپیزود در اواخر ماه مارس (فروردین‌ماه) به روی آنتن شبکه CBS خواهد رفت. در این اپیزود خواهیم دید که شخصیت پنی با نقش‌آفرینی کیلی کوئوکو، میزبان بیل گیتس در محل کارش خواهد بود و دوستان پنی تمام تلاش خود را می‌کنند تا ملاقاتی با بیل گیتس داشته باشند. این مجموعهٔ تلویزیونی مملو از شخصیت‌های عاشق و دیوانهٔ تکنولوژی است که قطعاً برای دیدن شخصی همچون بیل گیتس که نقش پدر معنوی آن‌ها را دارد، حاضر به انجام هر کاری هستند.

سریال کمدی و فوق‌العاده محبوب The Big Bang Theory که پخش آن برای اولین بار به‌صورت رسمی در سپتامبر سال ۲۰۰۷ آغاز شد، تقریباً از سال ۲۰۱۱-۲۰۱۰ توانسته رتبه اول را در بین سریال‌های کمدی تلویزیونی که مورد پسند بینندگان است کسب کند و همچنان رتبه اول را در بین تمام سریال‌هایی که با محوریت جامعه‌شناسی ساخته می‌شوند دارد. سریال The Big Bang Theory که با همکاری دو کمپانی CBS و بخش تلویزیونی برادران وارنر (Warner Bros) تهیه و تولید می‌شود، از تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۷ (۳ مهرماه ۱۳۹۶) با پخش فصل یازدهم به شبکه تلویزیونی مخصوص به خود بازگشته و تاکنون ۱۵ قسمت از فصل جدید به روی آنتن شبکه CBS رفته است.

The Big Bang Theory

هنوز مشخص نیست که حضور بیل گیتس در اپیزود ماه مارس حضور افتخاری خواهد بود یا مهمانی طولانی در داستان آن اپیزود است. به نظر می‌رسد در این اپیزود به دوران حضور بیل گیتس در شرکت مایکروسافت یا دوران خروج وی از این شرکت و شروع فعالیت‌های نیکوکارانه وی و همسرش در بنیاد بیل و ملیندا گیتس پرداخته خواهد شد. بیل گیتس اولین شخص معروفی نیست که در سریال The Big Bang Theory حضور داشته است و پیش از وی اشخاص مهم حوزهٔ علم و تکنولوژی همچون باز آلدرین، استفن هاوکینگ، ایلان ماسک و استیو وازنیک در این مجموعهٔ تلویزیونی به‌عنوان شخصیت مهمان حضور داشته‌اند.

این اولین حضور بیل گیتس بعد از نزدیک به ۱۷ سال در یک مجموعهٔ سیت‌کام تلویزیونی است؛ وی در سال ۲۰۰۱ میلادی در مجموعهٔ تلویزیونی Frasier (فریشر) نیز به‌عنوان مهمان حضور پیدا کرده بود.

جانی گالکی، جیمز پارسونز، کیلی کوئوکو، سایمون هلبرگ، کونال نایر، ماییم بیالیک و ملیسا راوش از جمله بازیگران هستند که در سریال The Big Bang Theory حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. چاک لوری، بیل پریدی و استیون مولارو هم از تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه تلویزیونی هستند. تاکنون ۱۱ فصل و در مجموع ۲۴۶ اپیزود از این مجموعه به روی آنتن شبکه CBS رفته است و هر اپیزود مدت زمانی حدود ۱۸ تا ۲۲ دقیقه داشته است.

 


منبع Theverge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده