نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۷

جی هرناندز نقش اصلی ریبوت سریال Magnum P.I را بر عهده خواهد داشت

جی هرناندز، بازیگر فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار)، به‌عنوان بازیگر اصلی ریبوت سریال .Magnum P.I انتخاب شده است.

طبق گزارش سایت وِرایتی، جی هزناندز، هنرپیشهٔ آمریکایی فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار)، در ریبوت مجموعهٔ تلویزیونی محبوب Magnum P.I شبکه CBS، نقش اصلی را بر عهده خواهد داشت. مجموعهٔ تلویزیونی پلیسی، درام و جنایی .Magnum, P.I یکی از بهترین مجموعه‌های تلویزیونی دههٔ ۸۰ میلادی بود و خبر ریبوت این مجموعه چندی پیش اعلام شده بود.

تام سلک، بازیگر محبوب و جذاب آمریکایی که بعدها در مجموعهٔ تلویزیونی فراموش‌نشدنی Friends (دوستان) نقش شخصیت ریچارد را ایفا کرد، در نسخهٔ ابتدایی ایفاگر نقش شخصیت اصلی بود و وی شهرت اولیهٔ خود را مدیون مجموعهٔ تلویزیونی .Magnum, P.I شبکه CBS است. وی در مجموعهٔ تلویزیونی .Magnum, P.I، نقش شخصیت توماس سالیوان، کارآگاهی که در ایالات هاوایی زندگی می‌کرد، را ایفا کرده بود. راجر ای. موسلی، لری مانتی و جان هیلرمن از دیگر بازیگران این مجموعه بودند. مجموعهٔ تلویزیونی .Magnum, P.I در هشت فصل و ۱۶۲ قسمت، بین سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۸۸ میلادی به روی آنتن شبکه CBS رفت و پنج فصل ابتدایی این مجموعه همواره در صدر پربیننده‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی بودند. تام سلک و جان هیلرمن (بازیگر نقش شخصیت هیگینز) برای ایفای نقش در این مجموعه برندهٔ جوایز گلدن گلوب و اِمی شدند.

این‌طور که به نظر می‌رسد، شخصیت اصلی در نسخهٔ جدید مجموعهٔ تلویزیونی .Magnum, P.I بسیار شبیه به شخصیت اصلی نسخهٔ ابتدایی خواهد بود؛ شخصیت اصلی نسخهٔ جدید، عضو سابق نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا است که نشان افتخاری نیز دارد و به‌‌تازگی از افغانستان بازگشته است و سعی دارد از تجارب و مهارت‌هایی که در ارتش به دست آورده است در شغل جدیدش، یعنی تبدیل به کارآگاه خصوصی شدن، بهره ببرد.  

Magnum

پیتر لنکووف، نویسنده و تهیه‌کنندهٔ دو مجموعهٔ تلویزیونی Hawaii Five-O و MacGyver، وظیفهٔ نگارش فیلمنامهٔ مجموعهٔ .Magnum, P.I را بر عهده دارد و داستان مجموعهٔ جدید همچون نسخهٔ ابتدایی، پیرامون چهار شخصیت اصلی خواهد بود. در ریبوت مجموعهٔ .Magnum, P.I، با نسخه‌ای متفاوت از کارآگاهان خصوصی نسبت به مجموعهٔ ابتدایی آشنا خواهیم شد که تخصص شخصیت‌های جدید در پروندهٔ افراد گمشده است. در این نسخه شخصیت ارتشی و حاضرجواب هیگینز، با نام جولیت هیگینز و تحت عنوان مأمور MI6 معرفی خواهد شد؛ در نسخهٔ ابتدایی ایفای نقش شخصیت دوم مجموعه بر عهدهٔ جان هیلرمن بود، ولی در نسخهٔ جدید این نقش به بازیگری زن سپرده شده است. تِم کلی داستان این مجموعه در مورد اختلالات استرسی پس از ضایعات روانی خواهد بود و البته صحنه‌های اکشن و کمدی نیز جایگاه ویژه‌ای در آن خواهند داشت. پیتر لنکووف و اریک گوگنهایم، مدیران تولید مجموعهٔ جدید خواهند بود و این مجموعه را با همکاری جان دیویس و جان فاکس تولید خواهند کرد. استودیو تلویزیونی CBS این پروژه را با همکاری بخش تلویزیونی یونیورسال (Universal) خواهد ساخت. چندی پیش بود که سایت دِدلاین در گزارشی اعلام کرد شبکه CBS به‌صورت رسمی دستور ساخت ۶ قسمت آزمایشی مجموعهٔ .Magnum, P.I را صادر کرده است. کارگردانی اولین قسمت را جاستین لین، کارگردان شش قسمت از مجموعه فیلم‌های Fast & Furious (سریع و خشمگین)، بر عهده خواهد داشت. لازم به ذکر است تام سلک با آرزوی موفقیت برای سازندگان ریبوت مجموعهٔ .Magnum, P.I، اعلام کرده بود که در نسخهٔ جدید حضور نخواهد داشت.

شخصیت اصلی نسخهٔ جدید، عضو سابق نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا است که نشان افتخاری نیز دارد و به‌‌تازگی از افغانستان بازگشته است  

همچنین چندی پیش بود که شبکه CBS اعلام کرد تصمیم به بازسازی مجموعهٔ سیت‌کام Murphy Brown را دارد و می‌خواهد بار دیگر با کندیس برگن برای ایفای نقش مورفی براون همکاری کند. علاوه بر این در خبری اعلام شد که شبکه The CW به‌تازگی تولید یک اپیزود آزمایشی از سریال Charmed را در دستور کار قرار داده است. این شبکه تولید اپیزود آزمایشی مجموعه تلویزیونی پلیسی، ماوراطبیعی و درام Dead Inside را نیز در برنامه‌های خود قرار داده است. شبکه NBC نیز قصد بازسازی مجموعهٔ تلویزیونی محبوب The Office را دارد. در چند سال اخیر ریبوت و ازسرگیری ساخت مجموعه‌های زیادی انجام شده است و در این میان می‌توان به مجموعه‌هایی همچون Twin Peaks ،The X-Files و Gilmore Girls اشاره داشت.

در چند هفتهٔ اخیر خبرهای زیادی از ریبوت مجموعه‌های قدیمی منتشر شده است و یکی دیگر از مجموعه‌های قدیمی که قرار است بار دیگر به جعبهٔ جادویی بیاید، مجموعه تلویزیونی The Greatest American Hero خواهد بود که شبکه ABC ساخت قسمت آزمایشی آن را در دستور کار قرار داده است.

از معروف‌ترین فیلم‌هایی که جی هنرناندز در آن‌ها حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به Hostel: Part II (هاستل: بخش دوم)، American Son (پسر آمریکایی)، Nomad (کوچ‌گر) و A Bad Moms Christmas (کریسمس مادرهای بد) اشاره داشت. وی در فیلم Suicide Squad نقش شخصیت ال دیابلو را بر عهده داشت و احتمال می‌رود در قسمت دوم این فیلم نیز حضور داشته باشد. آخرین نقش‌آفرینی جی هرناندز به روی پردهٔ سینما، مربوط به فیلم Bright (درخشان) به کارگردانی دیود آیر می‌شود و این دو همکاری دوباره‌ای در این فیلم پس از فیلم ناموفق Suicide Squad داشتند. در فیلم Bright بازیگرانی همچون ویل اسمیت، جوئل اجرتون، نومی راپاس، لوسی فرای، ادگار رامیرز و مت آلفردا حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. فیلم فانتزی، اکشن و جنایی Bright دیوید آیر نیز با نقدهای منفی منتقدان همراه شد و باید این فیلم را شکستی دیگر در کارنامهٔ این کارگردان دانست.  


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده