نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

رئیس مارول استودیو درباره فیلم Black Panther 2 می‌گوید

کوین فایگی، رئیس کمپانی مارول استودیو، در طی مصاحبه‌ای عنوان کرد که خواستار حضور رایان کوگلر در قسمت دوم فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) است.

فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) بعد از رونمایی اولیه خود برای منتقدان مطرح سرتاسر جهان، تا به امروز مورد تحسین‌های بسیار زیادی واقع شده و امتیازات بالایی را به‌دست آورده است. حتی حالا که فیلم به طور عمومی روی پرده سینماها اکران شده، به نظر می‌رسد که می‌تواند رکورد جدیدی را در اولین آخر هفته افتتاحیه خود در آمریکای شمالی به‌دست آورد. اگرچه هنوز حدس زدن اینکه این فیلم چه عملکردی را می‌تواند در کشورهای سرتاسر دنیا از خود به نمایش بگذارد، خیلی سخت است، اما به‌راحتی می‌توان این انتظار را داشت که فیلم پلنگ سیاه بتواند در زمان اکران خود، حداقل به فروشی بالغ بر ۱ میلیارد دلار دست پیدا کند. همین میزان هم درآمد بسیار بالایی بوده و کاملا طبیعی است که استودیو مارول حتی براساس همین عملکرد کنونی تصمیم بر این داشته باشد که دنباله این اثر یعنی فیلم Black Panther 2 (پلنگ سیاه 2) را هم بسازد.

به‌تازگی گزارشگر سایت خبری ورایتی مصاحبه جدیدی با کوین فایگی، رئیس کمپانی مارول استودیو (Marvel Studios) ترتیب داده است. در این مصاحبه از فایگی سوالاتی درباره فیلم پلنگ سیاه و اینکه قرار است ما شاهد اکران چند قسمت دیگر از این مجموعه باشیم، پرسیده شد. براساس گفته‌های فایگی به نظر می‌رسد که عوامل تولید این اثر هنوز داستان‌‌های زیادی درباره تی چالا دارند که نتوانستند در قالب یک اثر برای مخاطب بازگو کنند. کوین فایگی در این مصاحبه صحبت‌هایی درباره فیلم پلنگ سیاه 2 کرد که به شرح زیر است:

ما همیشه می‌گوییم که در یک برهه زمانی، تنها برای یک اثر برنامه‌ریزی می‌کنیم. اگر شما ایده بسیار خوبی دارید در همان قسمتی که در حال ساخت آن هستید به کار ببرید. اما اگر متوجه شدید که ایده خوبی ندارید، شاید دیگر فرصت پیدا نکنید که فیلم دیگری را کارگردانی کنید. حال به طور مثال گفته شده که شخصیت بلک پنتر چیزی در حدود نیم قرن است که در کتاب‌های کامیک آورده شده و در مجموعه‌های زیادی حضور داشته است. با این اوصاف این شخصیت داستان‌های بسیار زیادی برای تعریف کردن دارد که در یک قسمت گنجانده نمی‌شود.

در ادامه این مصاحبه، مصاحبه‌کننده این سایت از کوین فایگی پرسید که آیا احتمالش هست که کارگردان و دستیار نویسنده قسمت اول یعنی رایان کوگلر برای قسمت دوم هم بازگردد. فایگی تنها پاسخ داد که: «من امیدوارم این اتفاق بیفتد». بعد از بیان این حرف، مصاحبه‌کننده قصد داشت جزئیات بیشتری را کسب کند و از رئیس کمپانی مارول استودیو پرسید که آیا او هم علاقه دارد که این فیلمساز برای قسمت بعدی هم به تیم بیاید یا خیر. در پاسخ به این سوال، کوین فایگی احساس قلبی خود را اینگونه بیان کرد:

کاملا از این موضوع خوشحال می‌شوم.

امیدواریم که هرچه زودتر پروژه ساخت فیلم پلنگ سیاه 2 معرفی شود و تیم تولید کار خود را هرچه سریع‌تر آغاز کند؛ زیرا با این هیجان فوق‌العاده زیادی که طرفداران این شخصیت دارند، هرچه زودتر ما درباره این ابرقهرمان واکاندایی اطلاعات بیشتری کسب کنیم بهتر است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده