نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

احتمال کارگردانی فیلم Willy Wonka توسط کارگردان فیلم Paddington

طبق خبرهای منتشر شده، پل کینگ در حال مذاکره با کمپانی برادران وارنر برای کارگردانی فیلم جدید شخصیت ویلی وانکا (Willy Wonka) است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر در حال مذاکره با پل کینگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Paddington (پدینگتون) و فیلم Paddington 2 (پدینگتون ۲) برای کارگردانی فیلم Willy Wonka است. طبق خبری که وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی منتشر کرده، کینگ در حال انجام مذاکرات نهایی با این استودیو برای قبول کارگردانی این پروژه است. فیلم جدید شخصیت ویلی وانکا قرار است براساس نگاهی متفاوت از رمان «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» (Charlie and the Chocolate Factory) اثر رولد دال، تولید و منتشر شود. دیوید هیمن، تهیه کننده مجموعه فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter)، نیز به‌عنوان تهیه کننده در فیلم Willy Wonka حضور دارد که پیش از این در هر دو فیلم Paddington با کینگ همکاری کرده بود.

Paul King

سیمون ریچ، نویسنده انیمیشن The Secret Life of Pets (زندگی پنهان حیوانات خانگی)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Willy Wonka را بر عهده دارد. اتفاقات این فیلم قرار است پیش از اتفاقات رمان Charlie and the Chocolate Factory و آشنایی ویلی وانکا با چارلی باشد و تمرکز آن روی اولین ماجراجویی‌های این شخصیت خواهد بود. پیش از این، جین وایلدر در فیلم Willy Wonka & the Chocolate Factory (ویلی وانکا و کارخانه شکلات‌سازی) محصول سال ۱۹۷۱ و جانی دپ در فیلم Charlie and the Chocolate Factory محصول سال ۲۰۰۵ که تیم برتون کارگردانی آن را بر عهده داشت، در نقش ویلی وانکا نقش آفرینی کرده‌ بودند. هر دو فیلم اقتباسی از رمان‌های دال بودند.

پیش‌بینی می‌شود که به‌زودی سومین بازیگر نقش ویلی وانکا نیز معرفی شود و مراحل پیش تولید و سپس فیلمبرداری فیلم Willy Wonka آغاز شود. با این حال، کمپانی برادران وارنر تاکنون تاریخ اکران این فیلم را تایید و اعلام نکرده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده