نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

اکران فیلم The Nun به تاخیر خورد

براساس گزارش‌های جدید، کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران فیلم راهبه (The Nun) را که اسپین آف سری فیلم احضار (The Conjuring) است، عقب انداخت. 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر به‌تازگی تاریخ اکران فیلم The Nun (راهبه) را که اسپین آف سری فیلم The Conjuring (احضار) است تغییر داد و از ۱۳ جولای ۲۰۱۸ (۲۲ تیر ۱۳۹۷) به ۷ سپتامبر ۲۰۱۸ (۱۶ شهریور ۱۳۹۷) موکول کرد. دمیان بیچیر، تیسا فارمیگا، شارلوت هوپ، جوناس بلوکت، اینگرید بیسو، بانی ارونز و جانی کوین از جمله هنرمندانی هستند که در پروژه حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم راهبه، در تاریخ اکران قبلی خود با آثاری همچون انیمیشن The Incredibles 2 (شگفت انگیزان 2)، فیلم Tag (برچسب)، فیلم Super Fly (سوپر فلای)، فیلم On Chesil Beach (در ساحل چسیل) و یک فیلم دیگر که هنوز نام رسمی آن مشخص نشده در رقابت قرار می‌گرفت. با این حال در حال حاضر، این فیلم در تاریخ اکران جدید خود فعلا با هیچ اثر خاص و مهمی در رقابت قرار نمی‌گیرد.

زمانی که یک راهبه جوان، جان خود را در یک کلیسای متروکه و خالی از هیچ آدمی در کشور رومانی گرفت، یک کشیش (با بازی دمیان بیچیر) که گذشته ناگوار و نسبتا ترسناکی دارد، به همراه یک راهبه تازه‌کار که در آستانه تعهدات نهایی خود و همچنین گذراندن دوران پایانی یادگیری است (با بازی تیسا فارمیگا) از سمت شهر واتیکان (محل اقامت پاپ و مرکز کلیسای کاتولیک) به آنجا فرستاده شدند تا درباره این پرونده تحقیقاتی را انجام دهند. آنها در حین بررسی این پرونده، متوجه راز نامقدس و شومی می‌شوند و به دنبال کشف آن هستند. آنها نه‌تنها در این راه مجبور هستند که زندگی خود را به خطر بیندازند، بلکه با این کار خود ایمان و همچنین روح خود را هم در معرض ریسک قرار می‌دهند. آنها در مدت زمانی که در آن کلیسا حضور دارند، با نیرویی شیطانی روبه‌رو می‌شوند که باید با آن مقابله کنند. این نیروی شیطانی این بار هم در قالب همان راهبه ترسناکی ظاهر می‌شود که تمامی بینندگان را در اول فیلم The Conjuring 2 (احضار 2) به‌شدت ترسانده بود. بعد از این جریان، کلیسا دیگر تبدیل به یک میدان مبارزه می‌شود که زنده‌ها برای زنده ماندن با نیروهای شیطانی می‌جنگند.

فیلم The Nun دومین اثری است که به‌عنوان اسپین آف از سری فیلم احضار ساخته می‌شود و قرار است تا حدی پا جای پای اسپین آف قبلی یعنی فیلم Annabelle (آنابل) بگذارد. سری فیلم آنابل هم تبدیل به یک مجموعه دو قسمتی شد که قسمت دوم آن یعنی فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) تابستان سال گذشته روی پرده سینماها به نمایش درآمد. موردی که به احتمال زیاد تا حد بسیار زیادی می‌تواند این اسپین آف را فوق‌العاده و جالب توجه کند، این است که شخصیت راهبه، جدیدترین کاراکتری است که به این مجموعه اضافه شده و اولین بار در فیلم احضار 2 ظاهر شده است. با این حال، در مدت زمان بسیار کمی به سرعت یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های طرفداران ژانر ترسناک شد؛ به حدی که درست یک هفته بعد از اکران فیلم The Conjuring 2 اسپین آف اختصاصی آن معرفی و خیلی زود روند ساخت آن آغاز شد.

کارین هاردی که پیشتر کارگردانی انیمیشن کوتاه Butterfly (پروانه) و همچنین چندین موزیک ویدئو را بر عهده داشت، قرار است فیلم راهبه را کارگردانی کند. هاردی پیشتر کارگردانی فیلم The Hallow را که سبکی ترسناک دارد بر عهده داشته است. فیلمنامه فیلم راهبه توسط گری دابرمن و جیمز وان نوشته شده است. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده