نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

شورانر سریال Star Trek: Discovery از فصل دوم این مجموعه می‌گوید

اگرچه پخش فصل اول سریال پیشتازان فضا: اکتشاف (Star Trek: Discovery) به‌تازگی تمام شده، شورانر این سریال از تمرکز اصلی داستان فصل دوم این مجموعه صحبت می‌کند.

زمانی که پروژه تولید سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: اکتشاف) به‌طور رسمی اعلام شد و در کل زمان پخش آن (به‌خصوص در نیمه دوم سریال) دسته‌ای از افراد که عادت به انتشار انرژی منفی دارند، مدام از این مجموعه بد می‌گفتند؛ به‌خصوص در همان روزهای ابتدایی که هنوز کسی به‌خوبی این مجموعه را نمی‌شناخت. با این حال شبکه کار خود را پیش برد و به همه نشان داد که اصلا آن طوری که این افراد می‌گویند نیست. این شبکه به همه ثابت کرد که داستان طولانی مدت آن، تا انتها درباره ماجراجویی و سفری برای تبدیل شدن به Star Trek (پیشتازان فضا) است؛ همان پیشتازان فضایی که ما آنها را شناخته و عاشقشان هستیم.

داستان آن درباره بررسی کردن، پیدا کردن و به دست آوردن آن ایده‌آل‌ها و آرمان‌ها بود؛ حتی اگر انجام دادن این کارها و پیدا کردن آرزوها سخت‌ترین کار ممکن باشد؛ حتی اگر درون یک مه جنگ باشد. با پخش کامل فصل اول و به‌دست آوردن موفقیت‌های بسیار، تمامی این تصورات و شایعات غلط ثابت شد و ترس افراد مختلف هم آرام گرفت. در نهایت سریال پیشتازان فضا: اکتشاف عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و تبدیل به یکی از قوی‌ترین و استوارترین فصل‌های اولی شد که تا به امروز در این مجموعه تولید شده و در معرض نمایش درآمده است.

اما به نظر شما کدام سفر و ماجراجویی است که خود را برای فصل دوم هم ادامه دهد؟ در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در آخرین قسمتی که از برنامه محبوب AfterTrek پخش شده، شورانر سریال Star Trek: Discovery یعنی ارون رابرتز هم حضور داشت. او در این برنامه درباره این موضوع صحبت کرد که ما چه انتظاراتی می‌توانیم از فصل دوم این سریال که تنها چندی پیش خبر تمدید شدن آن منتشر شد، داشته باشیم. این شورانر درباره فصل دوم سریال خود که در حال حاضر مراحل تولیدش را طی می‌کند، اینگونه صحبت کرد:

من فکر می‌کنم یکی از موضوعاتی که ما و طرفداران علاقه بسیار زیادی به آن داریم و واقعا دوست داریم آن را در سال جاری در سریال پیاده‌سازی کنیم، برخورد و تصادم علم و معنویت است. من فکر می‌کنم این موضوع همان چیزی است که می‌تواند ما را از یک فصل جنگی به فصل جدیدی برده و تا حد زیادی هیجان ما را برانگیخته کند.

Star Trek: Discovery

این ایده درست همان طرحی است که سریال پیشتازان فضا: اکتشاف و بقیه آثاری که در سبک علمی تخیلی سرسخت هستند، به آن نیاز دارند و باید چنین چیزی را بررسی کنند. با این حال، هنوز معلوم نیست که همین موضوع قرار است بیانگر چه چیزی باشد. اما در هر صورت، پشت این سریال یک تیم خلاق و بااستعداد وجود دارد که حالا بیشتر از قبل اعتماد طرفداران و بینندگان را به‌دست آورده است. همچنین این تیم دارای یک گروه بازیگری بسیار خوب است که در طی همان فصل اول نقش‌های خود را شناخته و به‌طرز زیبایی با آنها ارتباط برقرار کرده‌اند. مهم‌تر از همه، موضوعی که این شورانر به‌تازگی برای بینندگان آشکار کرده، خبر از یک فصل بسیار هیجان‌انگیز از این سریال را می‌دهد. 

بازیگران سریال Star Trek: Discovery عبارتند از: سونیکو مارتین گرین در نقش افسر مایکل برنهام، جیسون آیزاکس در نقش کاپیتان لورکا، داگ جونز در نقش سارو افسر دانشمند، آنتونی رپ در نقش افسر استیمتس یکی از اعضای تیم علمی، تری سرپیکو در نقش اندرسون فرمانده سفینه Starfleet، مولیک پنکلی در نقش نامبو افسر ارشد پزشکی، سم وارتولومیوس در نقش افسر کانر جانشین هدایت‌گر سفینه Starfleet، مری وایزمن در نقش کادت تیلی، جیمز فرین در نقش سارک استاد فیزیکدان و پدر اسپارک، کریس اوبی در نقش تیکووما رهبر کلینگان، مری چیفو در نقش ال رل فرمانده کلینگان، شازاد لطیف در نقش ستوان تایلر، رکا شارما در نقش فرمانده لاندری، کنث میچل در نقش کول، کلیر مک کانل در نقش دنس، دیمن رانین در نقش اوجیلی، رید ویلسون در نقش هری ماد و میشل یو در نقش کاپیتان فیلیپ جورجیو.

سریال اکتشاف توسط استودیوی شبکه CBS با همکاری کمپانی Secret Hideout از الکس کورتزمن، کمپانی Living Dead Guy Productions از برایان فولر و Roddenberry Entertainment تهیه‌کنندگی می‌شود. تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه عبارتند از: الکس کورتزمن، برایان فولر، هدر کادین، گرچن جی. برگ و آرون هاربرتز، آکیوا گولدزمن، رود رادنبری و ترور روث. سریال Discovery توسط استودیوی بین‌المللی CBS از شبکه نتفلیکس در ۱۸۸ کشور و در کانادا از شبکه Space و سرویس CraveTV زیر نظر Bell Media پخش می‌شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده