نویسنده: محمد شیرزاده
// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸

بیل اسکارشگورد در تریلر Deadpool 2 شناسایی شد

عده‌ای از هواداران توانستند بیل اسکارشگورد را در تریلر فیلم سینمایی ددپول ۲ شناسایی کنند.

طبق شایعات منتشر شده طی روزهای اخیر، احتمال دارد بیل اسکارشگورد، بازیگر نقش پنی وایز در فیلم سینمایی ایت (It)، در فیلم سینمایی ددپول ۲ (Deadpool 2) حضور پیدا کند. با انتشار تریلر ددپول 2 بالاخره توانستیم شخصیت‌های قدیمی و جدید این مجموعه را در این فیلم مشاهده کنیم. در کنار تمامی شوخی‌های بامزه فیلم، به سخره گرفتن فیلم لیگ عدالت (Justice League) و ایستراگ‌های فیلم، بالاخره توانستیم تصاویری نیز از تیم جدید ددپول مشاهده کنیم. بزرگ‌‎ترین غافلگیری فیلم حضور تری کروس در کنار دومینو و ددپول بود، اما هواداران دنیای سینمایی مارول همچنین به دنبال فهمیدن هویت دیگر افراد پشت سر آن‌ها بودند.

بر اساس شایعاتی که مطرح شده، گفته می‌شود بیل اسکارشگورد ممکن است نقشی در ددپول ۲ داشته باشد. در واقع، گفته می‌شود او همان جهش یافته‌ای است که در یکی از صحنه‌های تریلر پشت سر دومینو و ددپول است و خود را برای پریدن از هلی‌کوپتر آماده می‌کند. نکته جالب‌تر این است که وقتی این تئوری از سوی تعدادی از هواداران در توییتر منتشر شد، بازیگر نقش دوپیندر یعنی کرین سونی آن را لایک کرد. حضور اسکارشگورد صد درصد قطعی نیست، اما احتمالش بسیار زیاد است.

اسکارشگورد به‌تازگی توانسته به لطف فیلم بسیار موفق ایت در سال گذشته نام خود را روی زبان‌ها بیاورد. وی همچنین قرار است در سریال کسل راک (Castle Rock) که بر اساس یکی از رمان‌های استیون کینگ ساخته می‌شود نیز حضور پیدا کند. اسکارشگورد در کنار این‌ها سال گذشته در بلوند اتمی (Atomic Blonde) به کارگردانی دیوید لیچ ایفای نقش کرد. همانطور که می‌دانید، دیوید لیچ کارگردان ددپول ۲ نیز است.

شخصی که در تصویر حضور دارد به بیل اسکارشگورد شباهت زیادی دارد، اما در حال حاضر چیزی غیر از همان یک تصویر در دسترس نیست؛ گرچه همان عکس برای شناسایی دیگر بازیگر این فیلم کافی بود. هنوز لیست کامل بازیگران فیلم منتشر نشده است؛ پس حدس و گمان‌ها می‌توانند تا مدت‌ها ادامه پیدا کنند. اما با در نظر گرفتن اینکه چقدر نسخه اول ددپول سر و صدا کرد، این موضوع که بازیگران زیادی به دنبال ایفای نقش در ددپول ۲ باشند منطقی به نظر می‌رسد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده