نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

تاریخ انتشار بلوری فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle اعلام شد

کمپانی سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش محصولات خانگی کمپانی سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم بسیار موفق جومانجی: به جنگل خوش آمدید (Jumanji: Welcome to the Jungle) را تایید و اعلام کرده است. این فیلم تاکنون موفق شده بیش از ۸۶۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. طبق گفته سونی، در ابتدا نسخه دیجیتالی فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle در تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۸ (۱۵ اسفند ۱۳۹۶) منتشر خواهد شد و در ادامه نسخه خانگی این فیلم که شامل سه نسخه بلوری، 4K Ultra HD و DVD است، در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۱۸ (۲۹ اسفند ۱۳۹۶) عرضه خانگی می‌شود. نسخه خانگی این فیلم دارای بخش‌های اضافه از جمله تصاویر پشت صحنه فیلمبرداری، Gag Reel (ویدیوهایی شامل اشتباهات و خطاهای بازیگران در حین فیلم‌برداری)، موزیک ویدیو Jumanji, Jumanji اثر جک بلک و نیک جوناس، ویدیویی از پشت صحنه مراحل ساخت و جلوه‌های ویژه بخش حمله کرگدن‌ها و آشنایی با شخصیت‌ها و قهرمان‌های فیلم، نیز خواهد بود.  

جیک کاسدان، پسر لارنس کاسدان، نویسنده افسانه‌ای مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان (Star Wars) و کارگردان فیلم Bad Teacher، وظیفه کارگردانی فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle را بر عهده داشته است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده اسکات روزنبرگ، نویسنده فیلم‌هایی چون وفاداری بزرگ (High Fidelity) و هواپیمای محکومین (Con Air)، به همراه جف پینکنر، کریس مک‌کنا و اریک سامرز بوده است. جف پینکنر، مت تولماچ، ویلیام تیتلر، دیوید هوزهولتر، جیک کاسدان، دواین جانسون، دانی گارسیا، تد فیلد و مایک وبر، نیز به‌عنوان تهیه‌کننده و تهیه‌کننده اجرایی در فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle حضور دارند. بودجه ساخت این فیلم بین ۹۰ تا ۱۱۰ میلیون دلار اعلام شده است.

Jumanji: Welcome to the Jungle

دواین جانسون، کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان، مورگان ترنر، مدیسون آیسمن، سر داریوس بلین، الکس ولف و نیک جوناس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. طبق اطلاعاتی که از داستان این فیلم منتشر شده است، جانسون، هارت، بلک و گیلان نقش آواتار‌هایی را در فیلم بر عهده دارند که در اصل نوجوانان دبیرستانی هستند که در بازی جومانجی گرفتار شده‌اند. همچنین بازی جومانجی تغییر کرده و تبدیل به یک بازی ویدیویی شده است و شخصیت‌های اصلی در یک بازی ویدیویی گرفتار شده‌اند. حال این نوجوانان دبیرستانی باید تلاش کنند تا از این بازی فرار کنند و به دنیای واقعی بازگردند.

پس از موفقیت فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle، حال سونی ساخت قسمت جدیدی از فیلم Jumanji (جومانجی) را تایید و اعلام کرده است که جیک کاسدان برای کارگردانی و اسکات روزنبرگ و جف پینکنر برای نوشتن فیلمنامه این فیلم باز خواهند گشت. با این حال، هنوز حضور و بازگشت هیچ بازیگری در این فیلم تایید و اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که حداقل دواین جانسون در دنباله فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle بازگردد. این فیلم هنوز تاریخ اکرانی ندارد، اما کمپانی سونی پیکچرز در نظر دارد تا این فیلم را در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ و ایام کریسمس اکران کند و بدین ترتیب این فیلم باید با فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: قسمت نهم) در این فصل رقابت کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده