نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۴

اولین پوستر شخصیت ادنا مد از انیمیشن The Incredibles 2 منتشر شد

به‌تازگی کمپانی والت دیزنی و پیکسار اولین پوستر از یکی از شخصیت‌های محبوب انیمیشن The Incredibles 2 یعنی ادنا مد را به طور رسمی منتشر کردند.

شخصیت ادنا مد که طراح فوق‌العاده محبوب و بامزه لباس‌های ابرانسان‌ها در سرتاسر دنیا است و در قسمت اول انیمیشن The Incredibles (شگفت انگیزان) حضور داشت، قرار است در قسمت دوم این محصول کمپانی پیکسار هم حضور داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک پوستر جدید انیمیشن The Incredibles 2 از این شخصیت منتشر شد. این شخصیت محبوب که یک چهره بسیار جدی دارد قرار است توسط خود کارگردان این انیمیشن سینمایی یعنی Brad Bird صداپیشگی شود.

تصویر منتشر شده از ادنا مد در انیمیشن شگفت انگیزان 2:

Edna Mode  Incredibles 2

اگر به این پوستر توجه کنید، متوجه می‌شوید که در قسمت پایین سمت چپ آن یک متن کوتاهی نوشته شده که همان دیالوگ معرف ادنا مد است. با خواندن متن «It's been too long, Dahlings»، نه تنها به یاد صحنه‌های به یاد ماندنی قسمت اول انیمیشن شگفت انگیزان میوفتیم بلکه لهجه معروف ادنا هم مستقیما در گوش ما زمزمه می‌شود.

در اولین قسمت مجموعه انیمیشن سینمایی شگفت انگیزان که در سال ۲۰۰۴ اکران شد، شخصیت ادنا مود نقش یک کاراکتر اساسی و قابل توجه را ایفا کرده بود. از آنجایی که گروه سوپرز (Supers) بعد از شکست‌شان دیگر به نوعی در حال فرار و پنهان شدن هستند، ادنا مد تنها کسی است که دوست آنها باقی مانده و به طریقی ارتباط آنها را با گذشته‌شان برقرار می‌کند. در نهایت، زمانی که این خانواده ابرقهرمانی بازگشته و درست همانند گذشته در میادین مبارزه شرکت می‌کنند، ادنا مثل قسمت اول تصمیم می‌گیرد که لباس آنها را طراحی کرده و در این نسخه، ویژگی‌های جدیدتری را به آنها اضافه کند. لباس هر کدام از آنها، با قدرت‌هایی که دارا هستند کاملا هماهنگ است. هرچند هنوز اطلاعات زیادی از این شخصیت منتشر نشده و مشخص نیست او چه نقشه‌هایی در سر می‌پروراند.

 کریگ تی. نلسن در نقش باب پار، هالی هانتر در نقش هلن پار، سارا واول در نقش ویولت پار، هاک میلنر در نقش دش پار، ساموئل ال. جکسون در نقش فروزون، جان راتزنبرگر در نقش آندرماینر و برد برد هم در نقش ادنا مد، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در این انیمیشن حضور خواهند داشت و به شخصیت‌های آن زندگی خواهند بخشید.

انیمیشن The Incredibles 2 برای اکران در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Incredibles 2 نیز بر عهده برد برد، کارگردان و نویسنده انیمیشن The Incredibles، بوده است. 


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده