// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

مایکل بی ممکن است کارگردانی فیلم Lobo را بر عهده داشته باشد

مایکل بی (Michael Bay) ممکن است کارگردانی فیلم در حال ساخت Lobo دی سی را بر عهده داشته باشد. با زومجی همراه باشید.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، TheWrap گزارش داد که کمپانی برادران وارنر و دی سی اینترتینمنت در نظر دارند تا مایکل بی را برای کارگردانی فیلم Lobo انتخاب کنند. آنها به این نکته اشاره داشتند که بی در رابطه با پروژه دیداری با آنها داشته و چند یادداشت برای آن پیشنهاد داده است که جیسون فوچس، فیلنامه نویس فیلم، آنها را به نسخه پیش‌نویس اضافه خواهد کرد و به بی ارائه خواهد داد؛ به امید اینکه قراردادی در این بین امضا شود.

Michael Bay

برادران وارنر همچنین اعلام کرد که فیلم لوبو به عنوان پاسخی در برابر مجموعه Deadpool کمپانی فاکس قرن بیست و یکم است. هر دوی این شخصیت‌ها ضدقهرمان هستند و در دهه ۹۰ میلادی یک جریان را ایجاد کردند؛ هر دو هم دوست دارند که دیوار چهارم را بشکنند. فیلم Deadpool باکس آفیس را با ثبت رکورد درهم شکست و ۷۸۳ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت که فروشی بالاتر از سه فیلم از پنج فیلم DCEU برادران وارنر محسوب می‌شود.

بی اولین کارگردانی خود را با فیلم Bad Boys شروع کرد و در حرفه خود با فیلم‌های اکشن خاص خودش مطرح شد که شامل تمام ۵ فیلم Transformers ،13Hours: The Secret Soldiers of Benghazi ،Pearl Harbor ،Armageddon و Pain & Gain می‌شود. او در حال حاضر در هیچ پروژه دیگری حضور ندارد.

Lobo

شخصیت Lobo در سال ۱۹۸۴ توسط راجر اسلیفر و کیت گیفن خلق شد. این شخصیت یک شکارچی فانتزی جایزه بگیر از زارنیا است و به‌عنوان یک ضدقهرمان شکست‌ناپذیر شناخته می‌شود. لوبو در سراسر کیهان با موتورسیکلت فضایی خود می‌راند و به دنبال هدف بعدی خود می‌گردد. این شخصیت با بسیاری از اعضای قدرتمند DCU نظیر سوپرمن، هال جردن، مارشن من هانتر و دث استروک جنگیده است.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده