نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

دیوید لیچ احتمالا فیلم فرعی Fast & Furious را کارگردانی خواهد کرد

دیوید لیچ، کارگردان فیلم ددپول 2 (Deadpool 2) به‌تازگی با کمپانی سازنده سری فیلم Fast & Furious وارد مذاکره شده و احتمالا اسپین آف این مجموعه را او کارگردانی خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و بر اساس گزارش جدیدی که توسط سایت خبری هالیوود ریپورتر منتشر شده، اعلام شده که دیوید لیچ، کارگردان فیلم Deadpool 2 (ددپول 2) با کمپانی سازنده سری فیلم Fast & Furious (سریع و خشن) وارد مذاکره شده و احتمالا این لیچ باشد که کارگردانی اسپین آف این سری را بر عهده داشته باشد. در این اسپین آف به احتمال زیاد شاهد حضور دوباره دواین جانسون در نقش مامور لوک هابز و جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو خواهیم بود. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این اسپین آف قرار است درباره داستان مامور هابز که یک مامور نیروی امنیتی دیپلماتیک و شاو که یک قاتل است، باشد. فیلمنامه این اسپین آف را کریس مورگان نوشته است. مورگان از سال ۲۰۰۲ و از فیلم The Fast and the Furious: Tokyo Drift (سریع و خشمگین: توکیو دریفت) تا به امروز در این تیم بوده است.

کمپانی یونیورسال پیکچرز هم با انتشار تاریخ اکرانی اعلام کرد که همه چیز برای ساخت این اثر مهیا است. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است این اسپین آف در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) به روی پرده سینماها برود. دیوید لیچ در ابتدا با بدل‌کاری، کار خود را در صنعت فیلمسازی هالیوود آغاز کرد و بعد از آن هم به مرور وارد حرفه کارگردانی شد. او با چاد استاهلسکی در پروژه تولید فیلم John Wick (جان ویک) همکاری‌هایی داشته است. فیلم جان ویک، برای هر دوی این کارگردانان، اولین اثر سینمایی محسوب می‌شد. همچنین لیچ مدتی بعد فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) را کارگردانی کرد. دیوید لیچ در آثاری همچون فیلم Ninja Assassin (نینجای آدمکش)، فیلم Hitman: Agent 47 (هیتمن: مامور 47) و فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) به‌عنوان دستیار کارگردان یا کارگردان دوم فعالیت کرده است.

در رابطه با کارهای دیگر دیوید لیچ باید اعلام کرد که فیلم ددپول 2 قرار است در تاریخ ۱۸ می (۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران شود. چندی پیش هم تریلری در رابطه با این اثر منتشر شد که ما را تا حدودی با شخصیت کیبل آشنا می‌کرد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده