نویسنده: محمد شیرزاده
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

در Fear The Walking Dead داستانی فوق العاده انتظار مورگان را می کشد

طبق جدیدترین اظهارات خالق دنیای مردگان متحرک، قرار است داستانی فوق العاده برای شخصیت مورگان روایت شود.

طبق اظهارات رابرت کرکمن، خالق سریال Fear The Walking Dead، هواداران می‌توانند انتظار داستانی فوق العاده برای شخصیت مورگان پس از انتقالش به این سریال را داشته باشند. سریال «از مردگان متحرک بترسید» به مدت سه فصل کاملا از مردگان متحرک (The Walking Dead) جدا بوده. این سریال هم به عنوان یک پیش درآمد شناخته می‌شد و هم در منطقه کاملا متفاوتی از ایالات متحده جریان داشت. «از مردگان متحرک بترسید» تا به امروز داستان خاص خود را با شخصیت‌های مخصوص خود روایت کرده و با وجود اینکه این دو سریال از نظر تم و لحن داستان سرایی مشابه یکدیگر هستند، هنوز پیوند مستقیمی بین‌شان برقرار نشده است.

این موضوع قرار است به زودی تغییر کند، چرا که یکی از شخصیت‌های خوش شانس مردگان متحرک قرار است به دیگر سریال بپیوندد. پس از حدس و گمان‌های هواداران مبنی بر انتخاب شخصیت آبراهام برای انتقال به «از مردگان متحرک بترسید»، سازندگان اعلام کردند که مورگان را به فصل چهارم این سریال اضافه می‌کنند. با وجود اینکه هنوز نحوه ورود مورگان به «از مردگان متحرک بترسید» مشخص نشده است، تصاویر زیادی منتشر شده‌اند که حضور بازیگر این شخصیت در جلسات تمرین فیلمنامه را نشان می‌دادند.

با وجود اینکه مورگان انتخاب غیر منتظره‌ای برای انتقال به «از مردگان متحرک بترسید» بود، کرکمن این قول را به هواداران داد که اتفاقات بزرگی در این سریال انتظار مورگان را می‌کشند. وی در مصاحبه با اینترتینمنت ویکلی گفت:

وقتی که اسکات گیمپل جابجایی مورگان را به من پیشنهاد کرد، حس کردم ایده‌ی فوق العاده‌ای است و بهترین شکل برای پیوند خوردن این دو سریال خواهد بود. می‌دانم که هواداران هنوز نمی‌دانند این ایده چطور با عقل جور در می‌آید و چه چیزی در انتظارشان است. با گذشت زمان متوجه خواهید شد که قرار است داستانی فوق العاده برای مورگان روایت کنیم و با بعدهای جدیدی از شخصیت وی آشنا خواهید کرد.

morgan walking dead

وی درباره اضافه شدن لنی جیمز، بازیگر نقش مورگان، به بازیگران «از مردگان متحرک بترسید» گفت:

لنی جیمز کارهای فوق العاده‌ای را می‌تواند انجام دهد. حضور لنی جیمز در کنار بازیگران فوق العاده‌ی «از مردگان متحرک بترسید» همه چیز را برای آن‌ها متفاوت خواهد کرد و ابزار جدیدی را در اختیارشان قرار خواهد داد تا داستان را جذاب‌تر کنند.

مطمئنا کرکمن در مورد سردرگمی هواداران درباره قرار گرفتن مورگان در خط زمانی «از مردگان متحرک بترسید» در اشتباه نیستند. با توجه به حضور مورگان در مردگان متحرک، فاصله زیاد جغرافیایی و آشوبی که زامبی‌ها به سیستم حمل و نقل جاده‌ای ایالات متحده وارد کرده‌اند، به نظر نمی‌رسد دلیل و یا علاقه‌ای برای مورگان وجود داشته باشد تا به غرب برود و با شخصیت‌های «از مردگان متحرک بترسید» ملاقات کند. البته این احتمال نیز وجود دارد که مدیسون و خانواده‌اش به شرق بروند و با مورگان در مکانی ملاقات کنند اما به هر حال، این سوالی است که باید به جواب برسد.

یکی از جالب‌ترین مواردی که اضافه شدن مورگان به «از مردگان متحرک بترسید» می‌تواند نمایش دهد تئوری‌ای است که کرکمن در رابطه با آن صحبت کرده است. این تئوری از این قرار است که مدیسون می‌تواند در آینده تبدیل به آلفا، آنتاگونیست آینده‌ی سریال مردگان متحرک شود. اگر این تئوری حقیقت داشته باشد، ممکن است صحنه‌های مورگان در فصل چهارم سریال در زمان کنونی مردگان متحرک باشد و وی را در حال رویارویی با مدیسون در قالب آلفا به نمایش بگذارد و در همان حال، در دوره زمانی «از مردگان متحرک بترسید» چگونگی تبدیل شدن مدیسون به این شخصیت شرور توضیح داده شود.

فصل چهارم سریال «از مردگان متحرک بترسید» در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۱۸ (۲۶ فروردین ۱۳۹۷) پخش خواهد شد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده