// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

میمی گامر به فصل سوم سریال True Detective پیوست

میمی گامر در فصل سوم سریال True Detective در نقش لوسی پرسل و در مرکز جنایات تراژیک فصل خواهد بود.

هالیوود ریپورتر اعلام کرد که میمی گامر به فصل سوم سریال موردانتظار شبکه HBO یعنی True Detective (کارآگاه حقیقی) پیوسته است. او شخصیت لوسی پرسل را، که مادر جوان دو فرزند است و در مرکز جنایات تراژیک قرار دارد، به تصویر خواهد کشید.

سومین فصل از این سریال آنتولوژی در قلب اوزارک رخ خواهد داد؛ جایی که جنایات آشفته‌ای روی می‌دهد و یک راز در طول دهه‌ها جریان داشتن در سه دوره زمانی مختلف و جدا، عمیق‌تر می‌شود. ماهرشالا علی، برنده جایزه اسکار، در این فصل نقش وین هایز را که کارآگاهی از آرکانزاس است ایفا خواهد کرد. کارمن اجوگو نیز در نقش یک معلم مدرسه در آرکانزاس به نام آملیا رردون ظاهر خواهد شد که در واقع ارتباطی نیز با دو بچه گمشده در سال ۱۹۸۰ دارد. اسکات مک‌نری و استفان دورف نیز جزوی از بازیگران این فصل سریال هستند.

میمی گامر

مریل استریپ، مادر گامر اخیرا اعلام کرده است که به خانواده HBO ملحق شده است. استریپ در فصل دوم سریال محبوب دروغ‌های کوچک بزرگ به‌عنوان مری لوئیز رایت، مادر پری وایت که الکساندر اسکارشگرد ایفاگر نقش آن است، ظاهر خواهد شد.

اولین فصل از سریال True Detective در سال ۲۰۱۴ و با ستارگانی همچون متیو مک کانهی و وودی هارلسون، پخش شد که به دلیل نویسندگی فوق‌العاده و همچنین عملکرد قابل تحسین بازیگران اصلی آن، به یکی از پربازدیدترین سریال‌های یک شبکه خصوصی تبدیل شد. فصل دوم این سریال با هنرپیشگی کولین فرل، ریچل مک آدامز و تیلور کیج، در حدود یک سال پیش پخش شد که البته به مانند فصل اول، نتوانست تحسین منتقدان را کسب کند. این موضوع منجر به ایجاد شکاف بزرگی بین طرفداران سریال شد که در این چند سال گذشته نگران‌کننده بوده است.

True Detective

نیک پیزولاتو، خالق سریال، قرار است در فصل سوم به‌عنوان شورانر و کارگردان در کنار جرمی سالنیر حضور داشته باشد. همچنین هر دوی این افراد به همراه اسکات استفنز، وودی هارلسون و متیو مک کانهی از فصل اول سریال، تولیدکنندگی اجرایی فصل را بر عهده خواهند داشت. کری فوکوناگا نیز به‌عنوان کارگردان در سریال حضور دارد.

فصل سوم سریال True Detective در سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO پخش خواهد شد. نظر شما در مورد تیم بازیگران فعلی سریال چیست؟ آیا سریال می تواند به مانند فصل اول خود به روزهای اوج خود بازگردد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده