نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۷

تریلر نسخه ژاپن فیلم Pacific Rim: Uprising منتشر شد

کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز به‌تازگی تریلر جدید رسمی فیلم Pacific Rim: Uprising را منتشر کردند که نبرد بزرگی را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید ژاپنی فیلم Pacific Rim: Uprising (حاشیه اقیانوس آرام: طغیان) در فضای مجازی منتشر شده که در آن تعدادی از خلبان‌های جدید یگر را نشان می‌دهد که باید به کمک هم مقابل آخرین کایجو بایستند و او را از حمله خود به سمت انسان‌ها و تهدیدی که برای نابودی بشریت دارد، بازدارند. در این تریلر، بخش زیادی از تمرکز روی شخصیت جیک پنتیکاست است که جان بویگا بازیگر فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) و فیلم Attack the Block (حمله به بلاک) آن را ایفا می‌کند. او پسر استاکر پنتیکاست با بازی ادریس البا است که قصد دارد پا جای پای پدرش گذاشته و افراد جدیدی که برای خلبان شدن طالب هستندهدایت و رهبری کند. البته اوضاع تا پایان همینگونه آرام باقی نمی‌ماند و علاوه بر پیچیده شدن شرایط، آنها متوجه می‌شوند که یک فرد نفوذی درون آنها فعالیت می‌کند که مسئول بازگشت هیولاهای غول پیکر است.

فیلم حاشیه اقیانوس آرام: طغیان دنباله نسخه سال ۲۰۱۳ خود است. فیلم Pacific Rim (حاشیه اقیانوس آرام) در سال ۲۰۱۳ به روی پرده‌های سینما رفت و توانست تقریبا نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کند، اما کمپانی برادران وارنر از عملکرد این فیلم در گیشه رضایت نداشت. اتفاقاتی که در این قسمت رخ می‌دهد، از نظر داستانی مربوط به ۱۰ سال بعد از جریانات قسمت اول است. در قسمت اول ما شاهد این بودیم استاکر پنتیکاست آخرین فداکاری خود را در لحظات حساس پایانی انجام داد و رخنه‌ای که در پایین اقیانوس آرام به وجود آمده بود را بست. این رخنه، مربوط به مسیری بود که کایجو نابودگر از آن استفاده می‌کرد تا بتواند به بعد زمین وارد شده و به خرابکاری‌اش برسد. با اینکه در ذات جیک پنتیکاست استعداد طبیعی و ذاتی‌ای برای خلبان شدن وجود دارد، اما به قول خودش، او هر چیزی که پدرش نیست هست و ویژگی‌های مخصوص پدرش در او وجود ندارد؛ صفاتی مانند بی‌رحمی، گستاخی، بی‌نظمی و خودخواهی. حال در این میان، با توجه به اینکه زندگی کل بشریت با حضور کایجو غول پیکر به خطر افتاده، ماکو موری با بازی رینکو کیکوچی بازیگر فیلم حاشیه اقیانوس آرام و فیلم Babel (بابل)، جیک را متقاعد می‌کند که به میراث پدرش استاکر احترام بگذارد و به تیمی که در حال آماده شدن برای مبارزه با کایجو هستند بپیوندد.

فیلم Pacific Rim: Uprising قرار است در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۱۳۹۷) اکران شود. جان بویگا، کیلی اسپنی، جینگ تیان، اسکات ایستوود، لیلی جی، وسلی وانگ، لن ینگینگ، کیان یونگچن، رینکو کیکوچی، چارلی دی، بورن گورمن، ایوانا ساکنو، کاران برار، ماکنیو آراتا، شرلی رودریگز، ژانگ جین، لیوی میدن، آدریا آرجونا، راحات آدامز، چن زیتونگ و جو جو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pacific Rim: Uprising حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دانلود از آپارات


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده