نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵

تاریخ انتشار بلوری فیلم The Shape of Water اعلام شد

بخش خانگی کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم شکل آب (The Shape of Water) را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس سرچلایت که زیر مجموعه کمپانی فاکس قرن بیستم است، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم The Shape of Water، جدیدترین فیلم گیرمو دل تورو، را تایید و اعلام کرده است. بخش خانگی کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم تحسین‌شده که توانسته جوایز متعددی را نیز دریافت کند، در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۱۸ (۸ اسفند ۱۳۹۶) منتشر می‌شود و در ادامه نسخه خانگی فیلم The Shape of Water که شامل نسخه بلوری، DVD و 4K Ultra HD می‌شود، در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۱۸ (۲۲ اسفند ۱۳۹۶) عرضه خانگی خواهد شد.

همچنین این نسخه فیلم The Shape of Water دارای بخش‌های ویژه‌ای از جمله A Fairy Tale for Troubled Times، بخش Anatomy of a Scene: Prologue و The Dance، بخش Shaping the Waves: A Conversation with James Jean، بخش Guillermo del Toro’s Master Class و تریلرهای منتشر شده از این فیلم، خواهد بود. کارگردانی فیلم The Shape of Water بر عهده گیرمو دل تورو بوده و او به‌همراه ونسا تیلور کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است. طبق خلاصه داستان منتشر شده از این فیلم:

داستان فیلم The Shape of Water در زمان جنگ سرد آمریکا و در حدود سال ۱۹۶۳ جریان دارد. الیسا اسپوسیتو با بازی سالی هاوکینز، که در یک آزمایشگاه دولتی مخفی و سری که دارای شرایط امنیتی خیلی بالایی است کار می‌کند، به‌تنهایی زندگی فوق‌العاده ساکت و منزوی‌گونه خود را روز به روز پیش می‌برد؛ بدون اینکه اتفاق خاصی در زندگی او رخ دهد. اما شرایط به همین منوال نمی‌گذرد و زمانی که او و همکار دوست‌داشتنی‌اش یعنی زلدا فولر (با بازی اکتاویا اسپنسر) از وجود یک آزمایش فوق سری و رده‌بندی شده خبردار می‌شوند و اطلاعات کسب می‌کنند، زندگی هر دوی آنها به طور کل تغییر می‌کند و از این رو به آن رو می‌شود.

سالی هاوکینز، مایکل شنون، ریچارد جنکینز، داگ جونز، مایکل استلبرگ، اکتاویا اسپنسر، لورن لی اسمیت، نیک سیرسی و دیوید هیولت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Shape of Water حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم اخیرا موفق شده در نودمین دوره جوایز اسکار نامزد دریافت ۱۳ رشته مختلف از جمله جایزه اسکار بهترین فیلم، جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای سالی هاوکینز، جایزه اسکار بهترین کارگردانی و جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی برای دل تورو، شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده