نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

کارگردان های جدید فیلم Bad Boys For Life معرفی شدند

عادل ال عربی و بلال فلاح در حال مذاکره با کمپانی سونی پیکچرز برای کارگردانی فیلم Bad Boys For Life هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که سرانجام قرار است فیلم پسران بد برای زندگی (Bad Boys For Life) که سومین قسمت از مجموعه پسران بد (Bad Boys) است، ساخته شود. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، کمپانی سونی پیکچرز در حال مذاکره با عادل ال عربی و بلال فلاح برای کارگردانی این فیلم با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس، است. این وب‌سایت اضافه کرد که سونی در آستانه توافق و امضای قرارداد همکاری با این دو کارگردان است. ددلاین اضافه کرد که شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Bad Boys For Life برای ماه آگوست ۲۰۱۸ (مرداد یا شهریور ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است و جری بروکهایمر، تهیه‌کننده دو قسمت اول فیلم Bad Boys، نیز به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم باز خواهد گشت.

کار نوشتن فیلمنامه جدید فیلم Bad Boys For Life نیز بر عهده کریس برمنر است. طی سال‌های گذشته، بارها خبرها و شایعات زیادی در مورد ساخت یا عدم ساخت فیلم Bad Boys 3 (پسران بد ۳) منتشر شده و در حال حاضر کمپانی سونی پیکچرز این فیلم را از جدول اکران فیلم‌های آینده خود خارج کرده است. در اسفند سال گذشته اعلام شد که جو کارناهان پروژه ساخت فیلم Bad Boys For Life را ترک کرده است و دیگر کارگردانی این فیلم را بر عهده ندارد. ال عربی و فلاح بیشتر برای کارگردانی فیلم Black (بلک) شناخته شده‌اند و همچنین این دو کارگردانی دو قسمت از جمله کارگردانی قسمت آزمایشی (پایلوت) سریال Snowfall (اسنوفال) برای شبکه FX را نیز بر عهده داشته‌اند. ال عربی و فلاح کارگردانی فیلم Beverly Hills Cop 4 (پلیس بورلی هیلز ۴) با بازی ادی مورفی، را نیز بر عهده دارند.

Adil El Arbi and Bilall Fallah

در سال ۱۹۹۵، فیلم Bad Boys با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس، اکران شد و توانست به فروشی بیش از ۱۴۱ میلیون دلار دست پیدا کند. در این فیلم اسمیت و لارنس نقش دو پلیس شهر میامی را بر عهده داشتند. فیلم Bad Boys II (پسران بد ۲) که دنباله این فیلم بود، نیز در سال ۲۰۰۳ اکران شد و توانست به فروشی بیش از ۲۷۳ میلیون دلار دست پیدا کند. در این فیلم شاهد بازگشت اسمیت و لارنس بودیم. بودجه فیلم Bad Boys تنها ۱۹ میلیون دلار بود، اما بودجه فیلم Bad Boys II تا ۱۳۰ میلیون دلار افزایش پیدا کرد که با وجود فروش بیشتر از فیلم اول، باعث کاهش سوددهی دنباله این فیلم شد.

علاوه بر این، سریال Bad Boys برای شبکه NBC با بازی بازی گابریله یونیون در نقش مامور ویژه سیدنی برنت ملقب به سید، نیز در دست ساخت است. جری بروکهایمر، تهیه‌کننده مجموعه پسران بد به‌همراه داگ بلگراد، جاناتان لیتمان و کریستی‌آن رید به‌عنوان تهیه‌کننده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Bad Boys حضور خواهند داشت. بخش تلویزیونی کمپانی سونی پیکچرز نیز مسئولیت ساخت این سریال را بر عهده دارد. کار نوشتن فیلمنامه سریال Bad Boys که در حال حاضر نام و عنوان رسمی ندارد، بر عهده برندون مارگولیس و برندون سونیر، نویسنده و تهیه‌کنندگان سریال The Blacklist (فهرست سیاه)، خواهد بود. شبکه NBC اخیرا ساخت قسمت آزمایشی سریال Bad Boys را سفارش داده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده