نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۵

فیلم Cloverfield 4 ساخته شده است

طبق اطلاعات منتشر شده، در حال حاضر ساخت قسمت چهارم فیلم کلاورفیلد (Cloverfield) با موضوع نازی‌ها، به پایان رسیده است.

با وجود اینکه هنوز نام رسمی فیلم Cloverfield 3 (کلاورفیلد ۳) تایید و اعلام نشده است، اما در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت قسمت چهارم این مجموعه آنتولوژی نیز انجام شده است. با وجود اینکه هنوز ساخت و تاریخ اکران فیلم Cloverfield 4 (کلاورفیلد ۴) رسما تایید و اعلام نشده، اما هم اکنون مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم به پایان رسیده است. طبق خبری که وب‌سایت Slashfilm منتشر کرده، این فیلم با نام تولیدی اورلرد (Overlord) فیلمبرداری و تولید شده است که اتفاقات آن در جنگ جهانی دوم جریان دارد. خبر ساخت این فیلم اولین‌بار سال گذشته میلادی منتشر شد که جی جی آبرامز تهیه کنندگی این فیلم را رسما بر عهده گرفته بود.

طبق اطلاعاتی که سال گذشته از داستان قسمت چهارم فیلم Cloverfield با نام تولیدی Overlord منتشر شد، این فیلم داستان دو چترباز را در روز نبرد نرماندی روایت می‌کند که پس از سقوط هواپیما حامل آن‌ها، در پشت خطوط دشمن گیر افتاده‌اند. آن‌ها ماموریتی دریافت می‌کنند که باید برج‌های رادیویی آلمان را در نرماندی از کار بیندازند. هنگامی که آن‌ها روستای محل این ایستگاه‌های رادیویی را پیدا می‌کنند که توسط نازی‌ها اشغال شده، متوجه می‌شوند که این عملیات، یک عملیات ساده نظامی نیست و علاوه بر اینکه باید با نیروهای آلمانی مبارزه کنند، باید با نیروهای فراطبیعی که توسط آلمان نازی برای حفاظت از مرزها و مناطق جنگی ساخته‌ شده‌اند نیز مقابله و مبارزه کنند.

10 Cloverfield Lane

مانند فیلم Cloverfield 3 که با نام تولیدی ذره خدا (God Particle) مراحل فیلمبرداری و تولید خود را پشت سر گذاشته است، Overlord نیز ظاهرا نام تولیدی فیلم Cloverfield 4 است که در زمان انتشار احتمالا نام دیگری را دریافت خواهد کرد. همچنین این احتمال وجود دارد که زمان اتفاقات فیلم برای ارتباط بیشتر با مجموعه کلاورفیلد، تغییر کند. کارگردانی فیلم Overlord بر عهده جولیوس اوری، کارگردان فیلم Son of a Gun بوده است. بیلی ری، نویسنده فیلم‌هایی چون عطش مبارزه (The Hunger Games) و کاپیتان فیلیپس (Captain Phillips)، به همراه آبرامز بر روی ایده و داستان این فیلم کار خواهند کرد و همچنین ری به همراه مارک ال. اسمیت، نویسنده فیلم The Revenant (از گور برخاسته)، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

همچنین طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس‌آفیس موجو منتشر کرده، فیلم Overlord برای اکران در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ (۴ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. وایت راسل، جوان ادپو، یاین د کست‌تکر، جیکوب اندرسون، بوکیم وودبین، پیلو اسبک و جان ماگارو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Overlord حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. با این حال، کمپانی فیلمسازی بد ربات یا پارامونت هنوز رسما تایید نکرده‌اند که این فیلم در واقع فیلم Cloverfield 4 است یا اینکه مقاله اسلش‌فیلم در این مورد درست نیست.

Cloverfield God Particle

فیلم Cloverfield 3، فیلم بعدی مجموعه کلاورفیلد قرار است در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ (۳۱ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. هفته گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شبکه استریم نت فلیکس (Netflix) در حال مذاکره با کمپانی پارامونت برای به‌دست آوردن حقوق انتشار این فیلم است. دانیل برول، الیزابت دبیکی، اکسل هنی، کریس اودوود، گوگو امبتا-را، ژانگ زئی و دیوید اویلوو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Cloverfield 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. داگ جونگ و اورن ایزیل کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. کارگردانی فیلم Cloverfield 3 بر عهده ژولیوس اونا، کارگردان فیلم The Girl Is in Trouble، بوده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده