نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

تاریخ انتشار اولین تریلر فیلم Mission Impossible: Fallout مشخص شد

تام کروز بازیگر نقش ایتن هانت در فیلم ماموریت غیر ممکن: فال‌اوت (Mission Impossible: Fallout) اعلام کرد که اولین تریلر این اثر، احتمالا تا ۱۰ روز آینده منتشر می‌شود.

روز گذشته، تام کروز بازیگر محبوب هالیوود و سری فیلم Mission Impossible (ماموریت غیر ممکن) اعلام کرد که ششمین قسمت این مجموعه پرطرفدار Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیر ممکن: فال اوت) نام خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تام کروز اعلام کرده که به زودی اولین تریلر این فیلم منتشر خواهد شد.

تام کروز یکی از هنرمندانی است که در شبکه اجتماعی پرطرفدار چینی‌ها به نام ویبو (Weibo) عضو بوده و از افراد نسبتا فعال هم محسوب می‌شود. او روز گذشته در طی پستی اعلام کرد که به احتمال زیاد ما می‌توانیم تقریبا ۱۰ روز دیگر انتظار انتشار اولین تریلر فیلم Mission Impossible: Fallout را داشته باشیم. اگر این اتفاق رخ دهد، یعنی قرار است اولین تریلر این اثر تقریبا با پنجاه و دومین مراسم Super bowl همزمان شود. اینگونه به نظر می‌رسد که به احتمال زیاد، ما یک تبلیغ ۳۰ ثانیه‌ای در میان مسابقه تماشا خواهیم کرد و نسخه کامل این تریلر احتمالا مدت کوتاهی بعد از آن در فضای اینترنت منتشر می‌شود. علاوه بر این موارد، تصویر جدید دیگری هم از فیلم Mission Impossible: Fallout منتشر شده که می‌توانید مشاهده کنید:

Mission Impossible: Fallout

اغلب اوقات بهترین تصمیم‌ها دوباره به سراغ تو خواهند آمد. در ششمین قسمت از سری فیلم ماموریت غیر ممکن، ما شاهد حضور ایتن هانت (با بازی تام کروز) و اعضای تیم او یعنی نیروهای ماموریت غیر ممکن (Impossible Missions Force یا به اختصار IMF) هستیم که توسط الک بالدوین، سایمون پگ و وینگ ریمز ایفا خواهد شد. در این میان، در این فیلم ما شاهد متحدان آشناتری هم خواهیم بود که ربکا فرگوسن و میشل موناهن از جمله این هنرمندان هستند. در این فیلم، زمانی که یک ماموریت به طرز غلطی انجام می‌شود، شخصیت‌های داستان ما مجبور می‌شوند با روند سریع زمان مقابله کرده و هرچه زودتر کارهای نادرستی را که انجام داده بودند درست کنند. هنری کویل، آنجلا باست و ونسا کربی از جمله بازیگران جدیدی هستند که برای ایفای نقش به این پروژه پیوسته‌اند.

اولین سری از داستان‌های The Mission: Impossible (مأموریت: غیرممکن)، اولین بار به صورت مجموعه تلویزیونی و در سال ۱۹۶۶ و بر روی آنتن شبکه CBS به نمایش درآمد. این سریال برای ۷ فصل و ۱۷۱ قسمت، به روی آنتن رفت. نسخه بازسازی شده سریال Mission: Impossible باری دیگر در سال ۱۹۸۸ بازگشت و این بار در شبکه ABC برای مخاطبان خود به نمایش درآمد. اگرچه مجموعه اول به خوبی مخاطب جذب کرد و کار آن تا ۷ فصل هم ادامه پیدا کرد با این حال نسخه بازسازی شده آن، با اینکه به مدت دو فصل هم روی آنتن رفت اما نتوانست مخاطبان مخصوص به خود را جذب کند و بعد از پخش دو فصل، از طرف شبکه کنسل شد. تقریبا ۱۰ سال بعد از این ماجرا بود که سری فیلم ماموریت غیر ممکن با بازی تام کروز در نقش اصلی داستان معرفی شد و توانست نسخه تلویزیونی سریال مأموریت: غیرممکن را تبدیل به یک مجموعه اثر بسیار پرطرفدار و البته موفق کند.

کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible 6 بر عهده کریستوفر مک‌کوری، کارگردان و نویسنده آثاری چون فیلم Mission: Impossible Rogue Nation (ماموریت غیرممکن: ملت سرکش) و فیلم Jack Reacher (جک ریچر)، خواهد بود. فیلم Mission Impossible: Fallout قرار است در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.

 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده