نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

انتشار خلاصه داستان و تصاویر تبلیغاتی جدید نیمه دوم فصل هشتم سریال The Walking Dead

شبکه AMC خلاصه داستان و تصاویر تبلیغاتی جدیدی از نیمه دوم فصل هشتم سریال The Walking Dead را منتشر کرد.

ادامه این مطلب اتفاقات قسمت پایانی نیمه اول فصل هشتم سریال The Walking Dead را برای شما فاش خواهد کرد

کمتر از یک ماه دیگر پخش نیمه دوم فصل هشتم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) از شبکه AMC آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود که در نیمه دوم فصل هشتم این سریال سرانجام شاهد نبرد پایانی بین دو شخصیت نیگان با بازی جفری دین مورگان و ریک گرایمز با بازی اندرو لینکلن، باشیم. شخصیت نیگان برای اولین‌بار در اواخر فصل ششم این سریال معرفی شد و حال دو تصویر تبلیغاتی جدید از فصل هشتم سریال The Walking Dead منتشر شده است. جمله تبلیغاتی «آخرین ایستادگی» (The Last Stand) در روی هر دو تصویر قابل مشاهده است و نشان می‌دهد که سرانجام قرار است در پایان فصل هشتم این سریال شاهد نبرد نهایی بین دو شخصیت نیگان و ریک گرایمز باشیم. در تصویر اول، سه شخصیت ریک به‌همراه میشون با بازی دانای گوریرا و دریل دیکسون با بازی نورمن ریداس، قابل مشاهده هستند. در تصویر دوم دو شخصیت ریک و نیگان دیده می‌شوند که احتمالا اشاره‌ای به مبارزه تن به تن این دو شخصیت در پایان فصل هشتم این سریال دارد. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

The Walking Dead Season 8B

The Walking Dead Season 8B

در پایان نیمه اول فصل هشتم سریال The Walking Dead، ریک متوجه شد که کارل با بازی پسرش چندلر ریگز، توسط یک زامبی گاز گرفته شده و او در آستانه مرگ است. با این حال، با توجه به خلاصه داستان منتشر شده از نیمه دوم فصل هشتم این سریال، این تنها ریک نیست که قرار است علیه نیگان بجنگد و هرکسی با هر اعتقادی که دارد قرار است در این جنگ بزرگ شرکت کند و تمام شخصیت‌های این سریال قرار است در این جنگ از جمله خود نیگان، حضور داشته باشند. طبق این خلاصه داستان:

همه این جنگ‌ها، تاثیرات مخربی را روی هر فرد گذاشته است. همه این جامعه‌ها در این جنگ شکست خورده‌اند. الکساندریا تخریب شده، هیلتاپ مجبور به همکاری دوباره با نیگان شده‌اند و بیش از نیمی از مردم کینگدام کشته شده و نیمی دیگر تحت کنترل ناجی‌ها هستند. در همان زمان، ریک به خانه بازگشته است تا متوجه کار فداکارانه کارل شود که چگونه با کار قهرمانانه خود باعث نجات مردم الکساندریا از حمله نیگان شده است. اما او توسط یک زامبی گاز گرفته شده و ریک مجبور است با این واقعیت روبه‌رو شود که پسرش در آستانه مرگ قرار دارد. کارل برای ریک همیشه یک چراغ امید و نمادی از بشریتی که باقیمانده، بوده است، اما ریک تنها کسی نیست که در خطر است. شرایط آرون و ایند در Oceanside وخیم است و مشخص نیست آن‌ها در نهایت دشمنان جدید آن‌ها خواهند بود یا دوستان جدید.

همچنین پدر گابریل در تلاش است تا دکتر کارسون را به سلامت به هیلتاپ برساند و علاوه بر مشکلات بارداری، مگی باید هیلتاپ را نیز رهبری کند. در کنار همکاری با ناجی‌ها، مگی باید در مورد سرنوشت ۱۰‌ها زندانی ناجی‌ها که در هیلتاپ اسیر هستند و اینکه چگونه باید آن‌ها را کنترل کند، تصمیم بگیرد. همچنین رهبری این جامعه عواقب جدیدی را نیز در پی خواهد داشت. علاوه بر این، نیگان باید با مشکلات داخلی خود از جمله مبارزه با خائنان، کارگران و افرادی که می‌خواهند جای او را بگیرند نیز مبارزه کند. یوجین که بارها و بارها مورد آزمایش قرار گرفته، اکنون حمایت ناجی‌ها را به‌دست آورده است، اما مشکلات و موانع جدیدی نیز برای او به‌وجود خواهد آمد. در همین حال این جنگ تمام عیار به نقطه اوج و پایان خود نزدیک می‌شود. جنگ بین شر و خوب تا پایان ادامه خواهد داشت. مردم برای آنچه که اعتقاد دارند مبارزه می‌کنند. همه برای یک چیز بزرگ‌تر مثل احساس امنیت و یک جهان که ارزش زندگی کردن داشته باشد، همکاری خواهند کرد.

پخش نیمه دوم فصل هشتم سریال The Walking Dead از روز یکشنبه، ۲۵ فوریه ۲۰۱۸ (۶ اسفند ۱۳۹۶) از شبکه AMC آغاز خواهد شد. علاوه بر این، شبکه AMC اخیرا این سریال را برای فصل نهم تمدید کرده است. آنجلا کنگ، معاون تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده سریال The Walking Dead، کار ساخت فصل نهم این سریال را بر عهده خواهد داشت و جانشین اسکات ام گیمپل خواهد شد که ریاست بخش محتوای مجموعه مردگان متحرک را بر عهده گرفته است و وظیفه دارد تا روی محتوای سریال‌های این مجموعه که شامل سریال The Walking Dead و سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) می‌شود، نظارت کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده