نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

کلیپ کوتاهی از صحنه فیلمبرداری فیلم Venom منتشر شد

کلیپ کوتاهی از صحنه فیلمبرداری فیلم ونوم (Venom) منتشر شده که ما در آن علاوه بر حضور تام هاردی در نقش ادی براک، شاهد میشل ویلیامز در نقش انه وینگ هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از طرفداران فیلم جدید و مورد انتظارترین اثر کمپانی سونی پیکچرز یعنی فیلم Venom (ونوم) کلیپ بسیار کوتاهی از یکی از صحنه‌های این اثر که در شهر سان فرانسیسکو فیلمبرداری می‌شد در صفحه توییتری خود منتشر کرده است. حال اگرچه از فاصله نسبتا دوری فیلمبرداری شده، اما این بار در این کلیپ کوتاه، ما علاوه بر تام هاردی در نقش ادی براک، شاهد حضور میشل ویلیامز در نقش انه وینگ هم هستیم. در این کلیپ ما شاهد این هستیم که این زوج، در محوطه بیرونی ساختمان California Bank & Trust مشغول جر و بحث هستند. شما در انتهای همین پست می‌توانید این کلیپ را مشاهده یا دانلود کنید.

از آخرین آثار میشل ویلیامز می‌توان به فیلم All the Money in the World (تمام پول‌های جهان) اشاره کرد. او در فیلم ونوم قرار است نقش انه وینگ را که همسر سابق ادی براک (با بازی تام هاردی) است داشته باشد. این شخصیت در کتاب‌های کامیک، بعد از مدتی تبدیل به شخصیت شی ونوم (She-Venom) می‌شود. با توجه به حرف‌هایی که میشل ویلیامز چندی پیش در گفتگوی کوتاه خود درباره نقشی که در فیلم ونوم ایفا می‌کند بیان کرد، به نظر می‌رسد که به احتمال زیاد ما قرار نیست در این اثر شاهد تبدیل شدن او به شخصیت بعدی خود یعنی شی ونوم باشیم، اما این موضوع دلیل بر این نمی‌شود که در همین قسمت بذر این قضیه کاشته نشده و در آثار بعدی هم شاهد شی ونوم نباشیم.

تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم (از شخصیت‌های دنیای کامیک مارول)، ریز احمد در یک نقش نامشخص، میشل ویلیامز در نقش وکیل و بازپرس منطقه (انه وینگ که همسر سابق ادی براک است)، رید اسکات در نقش یک دکتر، اسکات هیز در یک نقش نامشخص و جنی اسلیت در نقش یک دانشمند، از جمله بازیگرانی هستند که گفته می‌شود در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کارگردانی فیلم Venom بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه اصلی این فیلم بر عهده اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بوده که توسط کلی مارسل، نویسنده فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، بازنویسی شده است.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.

دانلود از آپارات


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده