نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

تاریخ پخش نیم فصل دوم سریال Gotham با انتشار کلیپی اعلام شد

شبکه فاکس به‌تازگی کلیپ کوتاهی را از نیم فصل دوم سریال گاتهام (Gotham) منتشر کرده که علاوه بر تاریخ پخش، بازگشت دوباره جروم را به طرفدارانش نشان می‌دهد.

درست از زمانی که بازیگر جوان آمریکایی شبکه فاکس یعنی کامرون مانهن شخصیت جروم را در سریال Gotham (گاتهام) به نمایش درآورد، به طور کاملا واضحی تبدیل به نسخه تلویزیونی شخصیت محبوب جوکر شد. اگرچه تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر مدام می‌گفتند که این شخصیت اصلا شبیه جوکر واقعی نیست، اما جروم اصلا نمی‌توانست جلوی خودش را بگیرد که روی صورت مردم لبخند نگذارد؛ حال چه به صورت واقعی روی چهره شخصیت‌های سریال، چه به صورت مفهومی روی چهره بینندگان. بارها و بارها دیدید که در دنیای شخصیت‌های کامیک بوکی، مرگ اصلا دلیل موجهی نیست که یک شخص دوباره به خط داستانی بازنگردد؛ سریال گاتهام هم از این قضیه مستثنا نیست. با وجود اینکه ما پیشتر مرگ جروم را در این سریال دیدیم، اما در قسمت آخر نیم فصل اول این مجموعه شاهد بازگشت دوباره او بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کلیپ کوتاهی از نیم فصل دوم سریال گاتهام منتشر شده که ما در این کلیپ نه‌تنها شاهد حضور دوباره جروم هستیم، بلکه هرچه می‌گذرد نشانه‌های بیشتری از شخصیت واقعی جوکر را در او مشاهده می‌کنیم. شما در انتهای همین پست می‌توانید این کلیپ را مشاهده یا دانلود کنید.

علاوه بر این کلیپ کوتاه، بخش بسیار کوتاهی هم از گفتگوی بازیگر ستاره این سریال یعنی دیوید مازوز که ایفای نقش بروس وین را بر عهده دارد، با گزارشگر پادکست The Mutuals منتشر شده است. همچنین چندی پیش، این بازیگر در گفتگوی خود درباره حضور دوباره و البته حتمی شخصیت جروم در فصل چهارم سریال گاتهام صحبت کرده بود. وی در پادکست The Mutuals این صحبت‌ها را درباره شخصیت جروم مطرح کرد:

نقش جروم، خود شخصیت جوکر نیست. تمام حرفی که من همیشه می‌زنم همین است؛ به نظر من جروم فقط یک الهام از شخصیت جوکر است. به نظرم روشی که باعث شده شخصیت جوکر به داستان سریال وارد شود، یکی از هوشمندانه‌ترین و بهترین کارهایی محسوب می‌شود که گاتهام تا به امروز انجام داده است.

با اینکه هنوز هیچ خلاصه‌ای از آنچه در آینده اتفاق خواهد افتاد و عنوان قسمت‌ها منتشر نشده است، اما با توجه به صحبت‌های خود شبکه فاکس و البته تاریخی که در این کلیپ کوتاه وارد شده، سریال گاتهام با قسمت‌های جدید خود در تاریخ پنجشنبه ۱ مارس (۱۰ اسفند) به شبکه فاکس بازخواهد گشت.

سریال Gotham بر اساس شخصیت‌های اصلی است که در کتاب‌های کامیک دی سی وجود دارند و توسط بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر تهیه و تولید شده است. برونو هلر که تهیه‌کننده اجرایی این سریال است، وظیفه نویسندگی بخش زیادی از قسمت‌های آن را هم بر عهده داشته است. دنی کانن هم علاوه بر تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال، وظیفه کارگردانی فصل چهارم را هم بر عهده دارد.

در فصل چهارم سریال Gotham ما شاهد حضور هنرمندان بسیاری از جمله بن مکنزی در نقش کاراگاه جیم گوردون، دانل لوگ در نقش هاروی بولاک، دیوید مازوز در نقش بروس وین، مورنا باکرین در نقش لزلی تامپکینز، شان پرتوی در نقش آلفرد، کمرن بیکوندووا در نقش سلینا کایل/کت وومن آینده داستان، کوری مایکل اسمیت در نقش ادوارد نیگما/ریدلر آینده، جسیکا لوکاس در نقش تابیتا گالاوان، کریس چاک در نقش لوشس فاکس، درو پاول در نقش بوچ گیلزن/سالامون گراندی، مگی گیا در نقش پویزن آیوی آینده، ارین ریچاردز در نقش باربارا کین، الکساندر صدیق در نقش رأس الغول و کریستال رید در نقش سوفیا فالکون بودیم که حضور آنها در نیم فصل دوم هم تایید شده است.

دانلود از آپارات


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده