نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

فیلمبرداری فیلم Aladdin به پایان رسید

کمپانی والت دیزنی از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فیلم لایو اکشن و موزیکال علاالدین (Aladdin) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی پیکچرز از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فیلم Aladdin خبر داده است. منا مسعود، بازیگر نقش علاالدین، با انتشار تصویری در توییتر شخصی خود اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید این فیلم به پایان رسیده و این فیلم مورد انتظار تابستان سال ۲۰۱۹ وارد مراحل پس از تولید خود شده است. این تصویر اطلاعاتی را از این فیلم لایو اکشن و موزیکال منتشر نمی‌کند و تنها آخرین روز فیلمبرداری فیلم Aladdin را نشان می‌دهد. روی کلاکتی که در دست مسعود است نیز ظاهرا تصویری مفهومی از این فیلم که بر اساس یک انیمیشن قدیمی دیزنی محصول سال ۱۹۹۲ تولید شده است، قرار دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Aladdin

از شهریور امسال، فیلمبرداری و تولید فیلم Aladdin آغاز شد و انتظار می‌رود که طی ماه‌های آینده بخش‌هایی از این فیلم نیز دوباره فیلمبرداری شود. دن لین و مارک پلت نیز به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارند. فیلم Dumbo (دامبو) به کارگردانی تیم برتون، دیگر فیلم لایو اکشن والت دیزنی است که در حال حاضر فیلمبرداری و تولید خود را سپری‌ می‌کند. در طول سال ۲۰۱۸، والت دیزنی قرار است چهار فیلم لایو اکشن دیگر از جمله فیلم A Wrinkle in Time (چین خوردگی در زمان) در تاریخ ۹ مارس ۲۰۱۸ (۱۸ اسفند ۱۳۹۶)، فیلم Christopher Robin (کریستوفر رابین) در تاریخ ۳ آگوست ۲۰۱۸ (۱۲ مرداد ۱۳۹۷)، فیلم The Nutcracker and the Four Realms (فندق‌شکن و چهار قلمرو) در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) و فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد) در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ (۴ دی ۱۳۹۷)، را منتشر کند.

منا مسعود در نقش علاالدین، نائومی اسکات در نقش پرنسس یاسمن، ویل اسمیت در نقش جینی، مروان کنزاری در نقش جعفر، نسیم پدراد در نقش دالیا، نوید نگهبان در نقش سلطان، بیلی مگنوسن در نقش شاهزاده آندرس و نومان اکار در نقش حکیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aladdin حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم لایو اکشن و موزیکال بر عهده گای ریچی بوده است و جان آگوست، نویسنده فیلم‌هایی چون چارلی و کارخانه شکلات‌سازی (Charlie and the Chocolate Factory)، ماهی بزرگ (Big Fish) و شاهزاده ایرانی: شن‌های زمان (Prince of Persia: The Sands of Time)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Aladdin را بر عهده داشته است. 

فیلم Aladdin قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده