نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

فیلم Black Dynamite 2 احتمالا در سال 2018 اکران خواهد شد

مایکل جای وایت، بازیگر قسمت اول فیلم دینامیت سیاه (Black Dynamite)، با انتشار ویدیویی کوتاه در صفحه توییتر خود، سال احتمالی اکران قسمت دوم این اثر را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مایکل جای وایت که به‌عنوان یک بازیگر، نویسنده و تهیه کننده در پروژه‌های زیادی شرکت کرده است، به‌تازگی در صفحه رسمی توییتر خود ویدیوی کوتاه جدیدی منتشر کرده که اشاراتی به پروژه جدیدش دارد. در این ویدیو ما شاهد نمایان شدن عبارت کوتاهی که بیان‌کننده «سیاه برگشته است» هستیم. شاید این عبارت نشانه‌ای از قسمت جدید فیلم Black Dynamite (دینامیت سیاه) باشد.

البته با تماشای این کلیپ کوتاه تنها چیزی که به ذهن هر بیننده‌ای خطور می‌کند این است: فیلم Black Dynamite 2 (دینامیت سیاه 2) در راه است و در طی سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. تا حد خیلی زیادی احتمال داده می‌شود که مایکل جای وایت دوباره نقش مخصوص به خود را در قسمت دوم فیلم دینامیت سیاه بازی کند. قسمت اول فیلم دینامیت سیاه در سال ۲۰۰۹ و در مراسم Toronto After Dark Film Festival رونمایی شد. این اثر بعد از اکران رسمی و عمومی خود، به‌عنوان یکی از آثار خنده‌دار خوب جامعه سیاه‌پوستان معرفی شده بود.

شخصیت اصلی این داستان یا همان دینامیت سیاه، یک کهنه سرباز ویتنامی است که بعد از مدتی به خانه بازگشته و حالا به استخدام سازمان سیا درآمده است؛ اما بعد از اینکه برادر کوچک‌ترش کشته می‌شود، تصمیم می‌گیرد که از سازمان سیا خارج شود و به همراه هم‌رزم قدیمی‌اش خیابان شهر خود را از هرچه خلافکار و قاچاقچی و گانگستر است، پاک کند. در همین حین که آنها مشغول ماموریت خودسرانه خود بودند، متوجه می‌شوند که عده‌ای خلافکار در محله سیاه‌پوستان، بساط قاچاق و فروش نوشیدنی‌های غیرمجاز پهن کرده‌اند؛ البته با این شرایط که درون این نوشیدنی‌ها، محلولات شیمیایی دیگری هم وجود داشت. همین موضوع باعث شد که پای او به کاخ سفید باز شود و ملاقاتی با رئیس جمهور هم داشته باشد. بعد از آن، دینامیت سیاه، رئیس جمهور ریچارد نیکسون ملقب به دیک نیکسون را به مبارزه کونگ فویی می‌طلبد که در طی همین مبارزه منصفانه، می‌تواند رئیس جمهور را شکست دهد. اگر به نظر شما داستان این فیلم مسخره به نظر می‌رسد، به این خاطر است که واقعا مسخره است. همچنین فیلم به نسخه سریالی خود که در شبکه ادالت سویم (Adult Swim) پخش می‌شد، اصلا هیچ شباهتی ندارد.

دانلود از آپارات

بعد از گذشت مدتی از اکران رسمی فیلم دینامیت سیاه، داستان آن به صورت یک انیمیشن سریالی تلویزیونی اقتباس شد. در این انیمیشن سریالی، بسیاری از بازیگرانی که در فیلم حضور داشتند به صداپیشگی شخصیت‌هایی که در فیلم ایفا کرده‌ بودند در این مجموعه پرداختند؛ از جمله خود مایکل جای وایت. این انیمیشن سریالی توسط همان گروه تولیدی ساخته شد که انیمیشن سریالی The Boondocks را ساخته و به روی آنتن برده بودند. انیمیشن Black Dynamite در قالب دو فصل و تنها در بخش برنامه‌های آخر شبی به روی آنتن شبکه کارتون نتورک (Cartoon Network) پخش می‌شد.

خود مایکل جای وایت و کارگردان قسمت اول یعنی اسکات سندرز، مدتی قبل به اینکه برای تولید قسمت دوم فیلم دینامیت سیاه برنامه‌هایی در سر دارند، اشاره‌هایی داشتند. با این حال تا به امروز هیچ پیشرفتی حاصل نشده بود و هیچ خبر دیگری هم درباره آن منتشر نشد. سندرز حتی در مصاحبه چند سال پیش خود اعلام کرده بود که امیدوار است تیم فیلمبرداری این پروژه بتواند حداکثر کار خود را در سال ۲۰۱۲ آغاز کند، اما این موضوع برای پیش از زمانی بود که انیمیشن سریالی این اثر ساخته شده و به روی آنتن رفته بود و به نظر می‌رسد که همان انیمیشن، باعث شد تولید قسمت دوم کمی به تاخیر بیفتد.

پس با این اوصاف، کلیپ کوتاهی که مایکل جای وایت در توییتر خودش منتشر کرد و نشان داد که قسمت دوم فیلم دینامیت سیاه بالاخره ساخته می‌شود و قرار است به‌زودی اکران شود، می‌تواند تا حد بسیار زیادی طرفداران خود را خوشحال کند. حال اینکه این پروژه هنوز در مراحل برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری است یا در مراحل مختلف تولید یا حتی انتهای تولید و نزدیک به اکران، کاملا یک راز است و هیچ اطلاعاتی درباره آن منتشر نشده است. همانطور که خود این بازیگر هم صراحتا اعلام کرده، تمامی طرفداران باید فعلا «گوش به زنگ» باشند تا خبرهای جدید در آینده منتشر شود. اما از آنجایی که سال ۲۰۱۸ به همه ما قول داده شده، زمان خیلی زیادی نمانده تا بفهمیم در نهایت چه اتفاقی قرار است بیفتد.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده