نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

نام احتمالی فیلم Cloverfield 3 فاش شد

به نظر می‌رسد که نام رسمی فیلم مورد انتظار و بدون نام کلاورفیلد ۳ (Cloverfield 3) فاش شده است.

این روزها نام و عنوان رسمی فیلم Cloverfield 3 که جی جی آبرامز به‌عنوان تهیه کننده در آن حضور دارد، به یکی از رازهای بزرگ دنیای سینما تبدیل شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که نام رسمی دنباله فیلم Cloverfield (کلاورفیلد) رسما فاش شده است. طبق صفحه شخصی یکی از بازیگران این فیلم در لینکدین که ریموند ژو نام دارد، ایستگاه کلاورفیلد (Cloverfield Station)، نام رسمی فیلم Cloverfield 3 خواهد بود. با وجود اینکه شاید این نام کمی ساده به نظر برسد، اما به‌خوبی مکان اتفاقات دنباله جدید فیلم Cloverfield را نشان می‌دهد. فیلم Cloverfield اولین فیلم این مجموعه بود که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. 

فیلم 10Cloverfield Lane (شماره ۱۰ جاده‌ی کلاورفیلد) دومین فیلم Cloverfield است که در سال ۲۰۱۶ به روی پرده‌های سینما رفت. علاوه بر این، کمپانی پارامونت دو دامین CloverfieldStation.com و CloverfieldStationmovie.com را ثبت کرده و در شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک و اینستاگرام نیز برای فیلم Cloverfield Station صفحه رسمی ایجاد کرده است. همچنین تبلیغات رسمی این فیلم که پیش از این با نام ذره خدا (God Particle) شناخته می‌شد، آغاز شده و اخیرا یک وب‌سایت با یک تیزر مشکوک و نامفهوم که ظاهرا با این فیلم ارتباط دارد، راه‌اندازی شده است. فیلم Annihilation (نابودی)، فیلم بعدی مهم کمپانی پارامونت است که انتظار می‌رود اولین تریلر فیلم Cloverfield Station، همزمان با اکران این فیلم منتشر شود. 

Cloverfield

فیلم Annihilation قرار است در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ (۴ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود. دانیل برول، الیزابت دبیکی، اکسل هنی، کریس اودوود، گوگو امبتا-را، ژانگ زئی و دیوید اویلوو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Cloverfield 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده داگ جونگ و اورن ایزیل بوده است. کارگردانی فیلم Cloverfield 3 بر عهده ژولیوس اونا است که تنها کارگردانی چند فیلم کوتاه در کارنامه او دیده می‌شود و فیلم The Girl Is in Trouble تنها فیلم بلندی است که اونا کارگردانی آن را بر عهده داشته است. 

فیلم Cloverfield 3 قرار است در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ (۳۱ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده