نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

گری اولدمن از علاقه‌اش به پیوستن به دنیای سینمایی مارول می‌گوید

گری اولدمن، بازیگر نقش جیمز گوردون سه گانه شوالیه تاریکی (The Dark Knight Trilogy)، در مصاحبه اخیر خود درباره علاقه‌اش برای پیوستن به دنیای سینمایی مارول صحبت‌هایی کرد.

از معروف‌ترین آثار گری اولدمن می‌توان به ایفای نقش شخصیت محبوب دنیای دی سی یعنی جیمز گوردون در سه قسمت سه گانه The Dark Knight (شوالیه تاریکی) اشاره کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این بازیگر توانمند در مصاحبه اخیر خود درباره علاقه‌اش به دنیای مارول صحبت کرده و اعلام کرد که دوست دارد هرچه زودتر تماسی مبنی بر پیوستن به دنیای سینمایی مارول، از طرف خود استودیو دریافت کند.

به نظر می‌رسد که این روز‌ها همه بازیگران دوست دارند به طریقی با استودیو مارول همکاری کنند و گری اولدمن هم از این قائده مستثنی نیست. البته این موضوع کمی عجیب است؛ زیرا او در پروژه همکاری با کریستوفر نولان، نقش بسیار بزرگی در یکی از کارهای مهم دنیای دی‌سی داشت. با این حال، اگرچه سه گانه بتمن یکی از بهترین و معروف‌ترین آثار او است، اما تصور اینکه او راه جدیدی در زندگی حرفه‌ای خود پیدا کرده و دوست دارد به واسطه این مسیر، نقشی را در دنیای سینمایی مارول بر عهده بگیرد، آنچنان هم سخت نیست؛ زیرا این روزها با عظیم شدن هر روزه‌ی دنیای سینمایی مارول، دیگر هر بازیگری در هر ژانری دوست دارد در این دنیا نقشی داشته باشد.

این بازیگر انگلیسی به خاطر عملکرد فوق‌العاده زیبایی که در نقش وینستون چرچیل در فیلم Darkest Hour (تاریک‌ترین ساعت) به نمایش گذاشته است، در حال حاضر روی دور جایزه گرفتن و شرکت در مراسم مختلفی است که به نوعی از او به خاطر ایفای این نقش تقدیر می‌شود. درست در روز گذشته و در بخش فرش قرمز بیست و چهارمین مراسم سالانه جایزه انجمن بازیگران فیلم (24th Screen Actors Guild Awards) بود که در گفتگویی کوتاه، اولدمن اعلام کرد که دوست دارد با دنیای سینمایی مارول همکاری کند و هرگونه تماسی در این زمینه را با آغوش باز می پذیرد. علت اصلی او هم برای اشتیاق بسیار زیادش این بود که پسرش این کار را از او خواسته است. او در طی یک جمله، صحبت خودش درباره این موضوع را بیان کرد:

مارول هنوز با من هیچ تماسی نگرفته است. اما حالا که شما این موضوع را پیش کشیده‌اید، اگر آنها برنامه‌ای برای عملی شدن این قضیه دارند و دوست دارند تماس بگیرند، من با کمال میل قبول می‌کنم؛ زیرا پسرم این را از من خواسته است.

گری اولدمن اولین مورد از هنرمندانی نیست که ما شاهد مهاجرت آنها از دنیای دی‌سی به دنیای سینمایی مارول هستیم، بلکه پیش از او بازیگران دیگری هم در این زمینه اقداماتی کرده‌اند؛ به طور مثال لارنس فیشبرن که اخیرا در فیلم Man of Steel (مرد پولادین) و فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) در قالب نقش شخصیت پری وایت حضور داشته، حالا بعد از اینکه به دنیای سینمایی مارول مهاجرت کرده، قرار است اواخر سال جاری در فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و زنبورک) نقش دکتر بیل فاستر را ایفا کند. ما تنها باید صبر کنیم و ببینیم در آینده سرنوشت برای این بازیگران چه چیزی را رقم می‌زند. البته لازم به ذکر است که برای بازیگر بااستعدادی مانند اولدمن، کاراکترهای بسیار زیادی وجود دارند که او با انتخاب آنها می‌تواند پیشرفت زیادی کند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده