نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

بازگشت ساموئل ال جکسون و کوبی اسمالدرز در فیلم Avengers 4 تایید شد

طبق تصاویری که از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Avengers 4 منتشر شده، ساموئل ال جکسون و کوبی اسمالدرز در این فیلم باز خواهند گشت.

اواخر ماه گذشته، کمپانی مارول استودیو از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار انتقام جویان ۴ (Avengers 4) خبر داد. با این حال، به نظر می‌رسد که هنوز بخش‌هایی از این فیلم در حال فیلمبرداری است و در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم منتشر شده که حکایت از بازگشت دو شخصیت دیگر در فیلم Avengers 4 دارد. وب‌سایت جاست‌جارد اخیرا تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید یک فیلم در آتلانتا را منتشر کرده و گفته که این تصاویر متعلق به یکی از پرو‌‌ژه‌های مارول است. در این تصاویر شاهد حضور ساموئل ال جکسون، بازیگر نقش نیک فیوری و کوبی اسمالدرز، بازیگر نقش ماریا هیل هستیم. در این تصاویر، دو شخصیت نیک فیوری و ماریا هیل دیده می‌شوند که با ظاهری نگران و ناامید در حال تماشای آسمان هستند. در برخی از تصاویر جکسون چشم‌بند ندارد که احتمالا در زمانی که فیلمبرداری در حال انجام نبوده، جکسون آن را برداشته است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Samuel L. Jackson & Cobie Smulders Avengers 4

با وجود اینکه شاید در نگاه اول تصور شد که این تصاویر متعلق به فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) است، اما فیلمبرداری این فیلم هنوز آغاز نشده است و همچنین قرار است هر دو چشم نیک فیوری در این فیلم سالم باشد. علاوه بر این، با توجه به اینکه اتفاقات این فیلم در اوایل دهه ۹۰ جریان دارد، حضور ماریا هیل در این فیلم چندان منطقی به نظر نمی‌رسد و همچنین این فیلم قرار نیست در آتلانتا فیلمبرداری شود. با این حال، این تصاویر ممکن است که بی ارتباط با این فیلم نباشد. با این وجود، تمام نشانه‌ها حکایت از آن دارد که این تصاویر متعلق به فیلم Avengers 4 است و احتمالا تصاویر اضافه‌ و کوتاهی از این فیلم طی هفته‌های آینده فیلمبرداری خواهد شد. علاوه بر این، برخی اعتقاد دارند این تصاویر ممکن است که بخشی از فیلمبرداری دوباره فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) باشد که قرار است به فیلم نهایی اضافه شود. 

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده