نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

تریلر جدید فیلم Pacific Rim: Uprising به زودی منتشر می شود

جان بویگا اعلام کرد که به‌زودی تریلر جدید فیلم حاشیه اقیانوس آرام: طغیان (Pacific Rim: Uprising) منتشر خواهد شد.

ماه مهر امسال، کمپانی یونیورسال اولین تریلر رسمی فیلم Pacific Rim: Uprising را منتشر کردپیش از این در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو سال ۲۰۱۷ نیز، اولین تیزر تریلر این فیلم منتشر شده بود. با این حال، انتظار می‌رود که یونیورسال تریلر دیگری را نیز از این فیلم مورد انتظار بهار امسال منتشر کند. حدود دو ماه دیگر فیلم Pacific Rim: Uprising قرار است به‌روی پرده‌های سینما برود و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که به‌زودی قرار است شاهد انتشار تریلر جدید این فیلم باشیم. جان بویگا، بازیگر نقش جیک پنتیکاست با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود اعلام کرد تریلر جدید فیلم Pacific Rim: Uprising به‌زودی منتشر خواهد شد. با این حال، او اطلاعات بیشتری را از دومین تریلر رسمی این فیلم به اشتراک نگذاشته است.

علاوه بر این، وب‌سایت تریلر-ترک نیز اطلاعاتی از دومین تریلر رسمی فیلم Pacific Rim: Uprising را منتشر کرده است. طبق اطلاعاتی که منتشر شده، زمان تریلر جدید این فیلم حدود ۲ دقیقه و ۲۴ ثانیه است. با این حال، این وب‌سایت اطلاعات بیشتری از جمله زمان انتشار این تریلر را منتشر نکرد، اما انتظار می‌رود که طی این هفته یا هفته آینده شاهد انتشار دومین تریلر رسمی فیلم Pacific Rim: Uprising باشیم. با نزدیک شدن به زمان اکران این فیلم، کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز تبلیغات این فیلم را گسترش خواهند داد تا از بیشترین پتانسیل فروش این فیلم استفاده کنند. انتظار می‌رود که در حاشیه مسابقه سوپر بول (Super Bowl) امسال، یونیورسال تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Pacific Rim: Uprising را منتشر کند.

Pacific Rim: Uprising

کارگردانی فیلم Pacific Rim: Uprising بر عهده استیون دنایت، کارگردان و نویسنده سریال Daredevil (دردویل) بوده است. گیرمو دل تورو که کارگردانی فیلم Pacific Rim (حاشیه اقیانوس آرام) را بر عهده داشت، به همراه توماس تال، ماری پرنت و جان جشنی به‌عنوان تهیه‌کننده در دنباله این فیلم حضور خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Pacific Rim: Uprising نیز بر عهده امیلی کارمایکل، استیون دنایت، تی.اس. نولین و کیرا اسنایدر بوده است. در ابتدا قرار بود دل تورو کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد، اما در طی سال ۲۰۱۶ او از این پروژه کنار رفت و دنایت جانشین دل تورو در سمت کارگردانی این فیلم شد.

فیلم Pacific Rim: Uprising قرار است در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۱۳۹۷) اکران شود. جان بویگا، کیلی اسپنی، جینگ تیان، اسکات ایستوود، لیلی جی، وسلی وانگ، لن ینگینگ، کیان یونگچن، رینکو کیکوچی، چارلی دی، بورن گورمن، ایوانا ساکنو، کاران برار، ماکنیو آراتا، شرلی رودریگز، ژانگ جین، لیوی میدن، آدریا آرجونا، راحات آدامز، چن زیتونگ و جو جو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pacific Rim: Uprising حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده