نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

مری الیزابت وینستد به جمع بازیگران فیلم Gemini Man اضافه شد

کمپانی پارامونت پیکچرز و اسکای دنس از اضافه شدن مری الیزابت وینستد به جمع بازیگران فیلم Gemini Man خبر دادند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Gemini Man تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کمپانی پارامونت پیکچرز و اسکای دنس تایید و اعلام کرده‌اند که مری الیزابت وینستد، بازیگر سریال Fargo (فارگو)، فیلم‌ Scott Pilgrim vs. the World (اسکات پیلگریم در برابر دنیا) و فیلم Ten Cloverfield Lane (شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد)، به جمع بازیگران این فیلم علمی‌تخیلی اضافه شده و قرار است نقش بازیگر اصلی زن این فیلم را بازی کند. کارگردانی فیلم Gemini Man بر عهده انگ لی خواهد بود و علاوه بر وینستد، پیش از این حضور ویل اسمیت و کلایو اوون نیز در این فیلم تایید و اعلام شده است.

فیلم Gemini Man داستان یک مامور پا به سن گذاشته‌ی آژانس امنیت ملی با نام هنری با بازی ویل اسمیت، را روایت می‌کند که در آستانه‌ی بازنشستگی از طرف سازمان مورد هدف مرگ قرار می‌گیرد. او در ادامه متوجه می‌شود کسی که برای کشتن وی آمده، یک نسخه‌ی جوان‌شده و تکامل‌یافته از خودش است که قرار است جایگزین وی در آینده شود. اسمیت در این فیلم قرار است دو نقش را بر عهده داشته باشد. وینستد قرار است نقش یکی دیگر از این ماموران آژانس امنیت ملی را بازی کند که در واقع همکار اسمیت است. او کسی است که در ابتدا کنترل نیروهایی را که به‌دنبال اسمیت هستند، بر عهده دارد و دستور جستجو برای یافتن او را می‌دهد؛ اما در نهایت با او همکاری خواهد کرد. وینستد برای دریافت این نقش با بازیگرانی چون و تاتیانا مازلانی و الیزابت دبیکی رقابت کرده است و در نهایت انگ لی او را به‌عنوان بازیگر این نقش انتخاب کرد. 

Mary Elizabeth Winstead in 10 Cloverfield Lane

دیوید بنیاف، نویسنده سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Gemini Man را بر عهده دارد. کمپانی اسکای‌دنس بیش از دو دهه است که حقوق ساخت این فیلم را در اختیار دارد. جری بروکهایمر و دان مورفی نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهند داشت. فیلم Gemini Man به نویسندگی دارن لمکه، در ابتدا قرار بود توسط کمپانی والت دیزنی در سال ۱۹۹۷ منتشر شود، اما فناوری جلوه‌های ویژه آن زمان هنوز آمادگی و توانایی لازم را نداشت تا از یک بازیگر برای دو نقش استفاده شود. جاناتان هنزلی، استیون جی ریول، اندرو نیکول و کریستوفر ویلکینسون به‌صورت مقطعی کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند و حتی تونی اسکات برای مقطعی کوتاه کارگردانی فیلم Gemini Man را بر عهده گرفته بود.

فیلم Gemini Man برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده