نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۷

اسکوت مکنری به جمع بازیگران فصل سوم سریال True Detective اضافه شد

شبکه HBO از اضافه شدن اسکوت مک‌نری به جمع بازیگران فصل سوم سریال مورد انتظار کاراگاه حقیقی (True Detective) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO از اضافه شدن بازیگر دیگری به جمع بازیگران فصل سوم سریال True Detective خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، اسکوت مک‌ نری، بازیگر سریال Halt and Catch Fire (هالت اند کچ فایر) و سریال Fargo (فارگو) به جمع بازیگران فصل سوم این سریال اضافه شده است. او قرار است نقش شخصیتی به‌نام تام را در فصل سوم سریال True Detective بازی کند و طبق توصیف شخصیت تام، او بیش از ۱۰ سال است که از یک فقدان بزرگ رنج می‌برد که دو کارگاه ایالتی این سرنوشت را برای او رقم زده‌اند. علاوه بر مک‌نری، ماهرشالا علی در نقش وین هیز، استیون درف در نقش رولاند وست و کارمن اجوجو در نقش آملیا ریردون، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فصل سوم این سریال رسما تایید و اعلام شده است.

طبق اطلاعاتی که از داستان فصل سوم سریال True Detective منتشر شده، جرم‌ بسیار وحشتناکی در مرکز منطقه اوزارکس در ایالات آرکانزاس رخ داده و رمز و رازهای این اتفاق طی چند دهه گذشته در حال عمیق‌تر و پیچیده‌تر شدن است. اتفاقات فصل سوم این سریال قرار است در سه دوره زمانی مختلف جریان داشته باشد. طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است، فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال True Detective از ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد. کارگردانی تمامی قسمت‌های فصل سوم سریال True Detective بر عهده جرمی سالنی‌یر، کارگردان فیلم Green Room (اتاق انتظار) و فیلم Blue Ruin (قراضه آبی) خواهد بود. نیک پیزولاتو، سازنده دو فصل اول سریال True Detective، تمام فیلمنامه‌های فصل سوم این سریال را به جز فیلمنامه یک قسمت که توسط دیوید میلچ، تهیه‌کننده و خالق سریال ددوود (Deadwood) نوشته شده، نوشته است.

فصل سوم سریال True Detective قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO به روی آنتن برود. همچنین مانند دو فصل اول، فصل سوم این سریال نیز داستان کاملا مستقلی خواهد داشت و قرار نیست شاهد ارتباط بین این فصل‌ها در فصل سوم این سریال باشیم. در فصل اول این سریال شاهد حضور بازیگرانی چون متیو مک کانهی و وودی هارلسون و در فصل دوم شاهد حضور بازیگرانی چون ریچل مک‌آدامز، کالین فارل، وینس وان، تیلور کیچ و کلی رایلی بودیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده