نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵

فیلم Suicide Squad 2 احتمالا آخرین نقش آفرینی بن افلک در نقش بتمن خواهد بود

بر اساس شایعات منتشر شده، به نظر می‌رسد فیلم Suicide Squad 2، آخرین نقش‌آفرینی بن ‌افلک در نقش شوالیه شنل پوش در دنیای سینما باشد.

مدتی است که از گوشه و کنار، شایعات مختلفی در رابطه با بن افلک و نقش بتمن به گوش می‌رسد. حال بر اساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت بتمن آن فیلم، به نظر می‌رسد آخرین نقش‌آفرینی بن افلک در نقش بتمن، به جای اینکه فیلم Flashpoint باشد، فیلم Suicide Squad 2 خواهد بود. بر اساس گزارش این وب‌سایت، با توجه به عملکرد کمتر از انتظار فیلم Justice League در باکس‌آفیس و مشخص نبودن وضعیت پروژه فیلم فلش‌پوینت، فیلم جوخه انتحار ۲ به آخرین نقش‌آفرینی افلک تبدیل خواهد شد.

بد نیست این نکته را بدانید که افلک، پیش از فیلم Suicide Squad 2، سابقه کار با گوین اوکانر، کارگردان این فیلم، در فیلم The Accountant (محصول سال ۲۰۱۶) را داشته است و همچنین او در قسمت اول فیلم جوخه انتحار، حضور بسیار کوچکی نیز داشت. با این حال هنوز مشخص نیست که نقش افلک در دنباله جوخه انتحار چقدر باشد. کار فیلم‌برداری این فیلم از مهر ماه سال آینده شروع خواهد شد.

سال گذشته بود که افلک در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که دنبال یافتن راهی است تا بتواند به آرامی از این نقش بیرون بیاید. همچنین این وب‌سایت مدعی شده است که فیلم تکی بتمن که قرار است مت ریوز کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد، احتمالا در دنیای سینمایی دی‌سی جریان نخواهد داشت و در سری فیلم‌هایی قرار خواهد گرفت که مستقل هستند و ربطی به DCEU ندارند. به نظر می‌رسد جیک جیلنهال قرار است در فیلم مستقل بتمن، نقش این ابرقهرمان را بازی کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده