نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

انتشار تصویر جدید از انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2

کمپانی والت دیزنی تصویر رسمی جدیدی از انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر رسمی جدیدی از انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 (رالف اینترنت را خراب می‌کند: رالف خرابکار ۲) را منتشر کرده است. بخش انیمیشن‌سازی کمپانی دیزنی با انتشار توییتی در توییتر رسمی خود، این تصویر را منتشر کرده که در آن شاهد حضور شخصیت رالف خرابکار به‌همراه Vanellope von Schweetz در یک مکان نامشخص هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2

در نمایشگاه D23 سال ۲۰۱۷، دیزنی تصویری از انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 را منتشر کرد که در آن شاهد معرفی و حضور شاهزاده‌های دنیای دیزنی از جمله موآنا با صداپیشگی اولیل کاروالیو، آنا با صداپیشگی کریستن بل، مولان با صداپیشگی مینگ-نا ون، تیانا با صداپیشگی آنیکا نونی رز، راپانزل با صداپیشگی مندی مور، آریل با صداپیشگی جودی بنسون، بل با صداپیشگی پیج اوهارا، یاسمین با صداپیشگی لیندا لارکین، پوکاهانتس با صداپیشگی آیرین بدارد، مریدا با صداپیشگی کلی مکدونالد و ملکه السا با صداپیشگی ایدینا منزل، در این انیمیشن مورد انتظار هستیم. 

جان سی ریلی در نقش رالف خرابکار، سارا سیلورمن در نقش Vanellope von Schweetz، جک مک بریر در نقش Fix-It Felix, Jr، جین لینچ در نقش گروهبان کالهون، آلن تودیک در یک نقش نامشخص و جیمز کوردن در یک نقش نامشخص، دیگر بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. کارگردانی این انیمیشن بر عهده کارگردانی ریچ مور و فیل جانستون بوده و پاملا ریبون کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته است. در سال ۲۰۱۲، انیمیشن Wreck-It Ralph‌ (رالف خرابکار) به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۴۷۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. 

انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 برای اکران در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آبان ۱۳۹۷)‌  برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده