نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

احتمال بازگشت هیو جکمن به نقش لوگان بیشتر از قبل شد

سباستین استن، بازیگر نقش باکی بارنز ملقب به سرباز زمستان، در مصاحبه جدید خود اعلام کرد هیو جکمن مدتی است که به بازگشت به نقش لوگان ملقب به ولورین فکر می‌کند.

اگرچه هیو جکمن پیش از ایفای نقش ولورین در فیلم Logan (لوگان) اعلام کرده بود که این اثر، آخرین کاری است او که در قالب نقش این شخصیت به روی پرده سینماها می‌آید، اما بر اساس گزارش‌ها و صحبت‌های جدید مطرح‌شده به نظر می‌رسد که او چند وقتی است درباره بازگشت دوباره به این نقش فکر می‌کند؛ مخصوصا از زمانی که قراردادهایی بین کمپانی دیزنی و کمپانی فاکس قرن بیست و یکم رد و بدل شده و دیزنی قسمتی از دارایی‌های خوب فاکس را خریده، احتمال بازگشت او هم بیشتر شده است.

زمانی که فیلم لوگان به روی پرده سینماها رفت و توانست موفقیت‌های بسیار زیادی چه از لحاظ فروش بلیط‌ها و چه از لحاظ نظر منتقدان (که مورد تحسین بسیار زیاد آنها واقع شده بود) به دست آورد، خیلی از طرفداران و بینندگان معتقد بودند که هیو جکمن به طرز خیلی خوبی توانسته شخصیت افسانه‌ای ولورین را به پایان برساند و این اثر مستقل تا سال‌های بعد هم در ذهن همه باقی خواهند ماند. اما حالا که کمپانی والت دیزنی به واسطه قراردادهایی که با کمپانی فاکس امضا کرده، خیلی از دارایی‌های آن مانند حق ساخت برخی فیلم و سریال‌ها را به طور رسمی به دست آورده است، خیلی از طرفداران کنجکاوند و دوست دارند شاهد بازگشت ولورین به روی پرده سینماها باشند. آنها دوست دارند محبوب‌ترین شخصیت دنیای X-Men (مردان ایکس) دوباره پنجه‌های خود را به کار بیندازد و در قالب یکی از شخصیت‌های واقعی دنیای سینمایی مارول به روی پرده سینماها بیاید.

اگرچه احتمال بازگشت هیو جکمن به نقش لوگان خیلی ضعیف شده، مخصوصا با توجه به اثر نمایشی و جدیدی که اخیرا روی پرده سینماها با نام The Greatest Showman (بزرگترین شومن) اکران شد، اما این قضیه دلیل بر این نمی‌شود که بازیگرانی که اکنون در دنیای سینمایی مارول فعالیت می‌کنند (و همچنین افرادی که در آینده با او هم‌بازی می‌شوند) دست از سعی و تلاش بردارند. اینطور که از ظواهر امر پیدا است، بازیگران مختلف این دنیای سینمایی دوست دارند و تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند این بازیگر افسانه‌ای را به نقش بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین ابرقهرمان این دنیای سینمایی که در طی سال‌های زیاد همیشه در صدر بود، برگردانند. اوایل هفته جاری، بازیگر شخصیت اصلی فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) یعنی کریس همسورث، نظرات خود را درباره هیو جکمن و نحوه بازی او در قالب نقش شخصیت ولورین بیان کرده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نوبت به سباستین استن، بازیگر نقش باکی بارنز ملقب به سرباز زمستان رسیده است. او در جدیدترین گفتگوی کوتاه خود درباره مکالمه‌ای که با هیو جکمن در مراسم گلدن گلوب داشت و حرف‌هایی که بین آنها رد و بدل شد صحبت کرد.

در طی مراسم ایس کامیک کان (Ace Comic-Con)، سباستین استن به همراه بازیگر شخصیت کاپیتان آمریکا یعنی کریس ایوانز و بازیگر شخصیت انت-من یعنی آنتونی مکی حضور به عمل رساند. در این مراسم از استن درباره ادغام دو کمپانی فاکس و دیزنی سوال شد. استن علاوه بر اینکه نظر خود را درباره این ادغام بیان کرد، درباره صحبت‌هایی که بین او و جکمن رد و بدل شده بود حرف زد:

اخیرا فرصت خیلی خوبی پیش آمد و من توانستم زمان کوتاهی را در کنار هیو جکمن بنشینم. نمی‌دانم که اگر این شرایط دوباره پیش می‌آمد، قابلیت این را داشتم که درباره چیز مسخره‌تری با او صحبت کنم یا نه، اما در پایان گفتگویمان من از او پرسیدم که «آیا در آینده‌ای نزدیک قرار است شما را ببینم؟». نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد، اما او یک سری چیزهایی به من گفت که باعث شد چنین فکری به ذهنم خطور کند. اگر این اتفاق نیفتد، احتمالا من با زدن این حرف‌ها در دردسر بزرگی خواهم افتاد. من این سوال را از او پرسیدم، زیرا تا مدت‌ها تصور می‌کردم که او اعلام کرده بود که فیلم لوگان قرار است آخرین اثری باشد که ولورین در آن حضور خواهد داشت. او به من گفت که این چیزی بوده که در برابر مطبوعات و مخاطبان خود اعلام کرده و اخیرا شرایطی پیش آمده که او به بازگشت به این نقش فکر می‌کند. پس، من نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است رخ دهد، اما اینگونه که خودش اعلام کرد، مدتی است که به این موضوع فکر می‌کند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده