نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۳

حضور لئوناردو دی کاپریو در فیلم جدید کوئنتین تارانتینو تایید شد

منابع نزدیک به کمپانی سونی پیکچرز اعلام کردند که لئوناردو دی کاپریو در نهمین فیلم تارانتینو به ایفای نقش خواهد پرداخت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لئوناردو دی کاپریو قرار است بار دیگر با کوئنتین تارانتینو همکاری کند. پس از هفته‌ها شایعه، منابع نزدیک به کمپانی سونی پیکچرز تایید کردند که دی‌کاپریو قرار است در نهمین فیلم تارانتینو که در حال حاضر نام و عنوان رسمی ندارد و در مورد چارلز منسون و پیروانش است، به ایفای نقش بپردازد. پیش از این، دی‌کاپریو با تارانتینو در فیلم Django Unchained (جنگوی از بند رسته) همکاری کرده بود که دی‌کاپریو برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از نقش دی‌کاپریو در این فیلم منتشر نشده است.

دی‌کاپریو پس از بازی در فیلم The Revenant (از گور برخاسته) محصول سال ۲۰۱۵ که موفق شد برای بازی در این فیلم جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مرد را دریافت کند، تاکنون در هیچ فیلم دیگری حضور نداشته است. همچنین دی‌کاپریو قرار است در فیلم Roosevelt (روزولت) که براساس زندگینامه تئودور روزولت تولید و توسط کمپانی پارامونت منتشر خواهد شد، بار دیگر با مارتین اسکورسیزی همکاری کند. علاوه بر دی‌کاپریو، نام‌های بزرگ دیگری از جمله تام کروز و مارگو رابی برای حضور در نهمین فیلم تارانتینو نیز شنیده می‌شود، اما تاکنون حضور بازیگر دیگری در این فیلم رسما تایید و اعلام نشده است.

Quentin Tarantino and Leonardo DiCaprio

داستان جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو در تابستان سال ۱۹۶۹ و در شهر لس آنجلس جریان دارد. بخشی از تمرکز این فیلم قرار است روی قتل اسرارآمیز شارون تیت و چهار نفر از دوستانش توسط فرقه پیروان چارلز منسون، باشد. فیلم جدید تارانتینو قرار است در پنجاهمین سالگرد قتل شارون تیت و چهار دوستش اکران شود. این اتفاق در ۹ آگوست سال ۱۹۶۹ در شهر لس آنجلس آمریکا رخ داد. علاوه بر این، تارانتینو در نظر دارد تا یک فیلم در مجموعه پیشتازان فضا (Star Trek) تولید و منتشر کند. گفته می‌شود فیلم Star Trek که احتمالا قرار است تارانتینو کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد، با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر خواهد شد. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده مارک ال. اسمیت، نویسنده فیلم The Revenant، خواهد بود.

نهمین فیلم کوئنتین تارانتینو قرار است در تاریخ ۹ آگوست سال ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. پس از رسوایی اخیر روسای کمپانی واینستین، کمپانی سونی پیکچرز حقوق ساخت و انتشار فیلم جدید کوئنتین تارانتینو را دریافت کرد. تارانتینو ‌به‌همراه شانون مک‌اینتاش و دیوید هیمن، به‌عنوان تهیه کننده نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده