نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

اطلاعات جدیدی از انیمیشن Suicide Squad: Hell to Pay منتشر شد

کمپانی برادران وارنر اخیرا اولین تصاویر رسمی انیمیشن جوخه انتحاری: دردسر بزرگ (Suicide Squad: Hell to Pay) را به همراه اطلاعاتی جدید و اسامی صداپیشه‌ها منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر به‌تازگی اولین تصاویر رسمی یکی از جدیدترین پروژه‌های مشترک خود و کمپانی دی سی یعنی انیمیشن Suicide Squad: Hell to Pay (جوخه انتحاری: دردسر بزرگ) را منتشر کرد. این کمپانی علاوه بر انتشار اولین تصاویر رسمی تبلیغاتی جدیدترین ماجراجویی انیمیشنی خود، اطلاعات جدیدی را به همراه اسامی تیم صداپیشه این اثر هم منتشر کرده است. در میان این تصاویر که شما در انتهای همین پست می‌توانید آنها را مشاهده کنید، شاهد حضور شخصیت‌هایی مانند آماندا والر، ددشات و کاراکترهای دیگر هستیم.

درست همانند نسخه لایو اکشن و سینمایی آن یعنی فیلم Suicide Squad (جوخه انتحاری)، این تیم مجددا شامل ددشات، هارلی کوئین و کایپتان بومرنگ است، اما در نسخه انیمیشنی آن قرار است چند شخصیت و عضو جدید به این تیم انتحاری بپیوندند. بر اساس اطلاعات جدید و تصویری که توسط سایت خبری هالیوود ریپورتر منتشر شده، در این انیمیشن قرار است کاراکترهایی مثل کیلر فراست (Killer Frost)، برنز تایگر (Bronze Tiger) و کاپرهد (Copperhead) به این تیم بپیوندند. همانند داستان اصلی قرار است آماندا والر اعضای تیم را فرا بخواند، اما این بار تیم Task Force X به ماموریتی بسیار خطرناک فرستاده می‌شود. اعضای این تیم در طی این ماموریت قرار است «یک شیء بسیار قدرتمند و عرفانی» را پس بگیرند که برای دزدیدن این شیء مجبور می‌شوند جان خود را به خطر بیندازند.

حال در این میان، بدشانسی‌ و شرایط بدی که برای این تیم به وجود می‌آید این است که درست در مقابل آنها، ابرشرورانی هم وجود دارند که همانند خودشان قصد دزدیدن همان شیء قدرتمند و عرفانی را دارند. به نظر می‌رسد که آنها هم باید با این تیم ابرشرور مبارزه کنند، هم باید برای با موفقیت پایان دادن ماموریت خود، تمام تلاش خود را بکنند.

در حال حاضر، تاریخ دقیق انتشار انیمیشن جوخه انتحاری: دردسر بزرگ و همچنین عوامل پشت پرده آن همچنان زیر غل و زنجیر پنهان مانده و دقیقا معلوم نیست که چه زمانی این اطلاعات منتشر خواهد شد. با این حال کمپانی برادران وارنر لیست صداپیشگان این اثر را به‌تازگی منتشر کرده است.

کریستین اسلیتر صداپیشه شخصیت ددشات/فلوید لاوتون، بیلی براون صداپیشه شخصیت برنز تایگر/بنجامین ترنر، لیام مک‌اینتایر صداپیشه شخصیت کاپیتان بومرنگ/جورج هارکنس، کریستین باور وان استراتن صداپیشه شخصیت کیلر فراست، گیدین امری صداپیشه شخصیت کاپرهد، تارا استرانگ صداپیشه شخصیت هارلی کوئین، ونسا ال. ویلیامز صداپیشه شخصیت آماندا والر، سی توماس هوول صداپیشه شخصیت زوم/هانتر زولومون، دانیا رامیرز صداپیشه شخصیت اسکندال سوج، جیمز اوربانیاک صداپیشه شخصیت پروفسور پیگ/لازلو ولنتاین، جولی نیتنسون صداپیشه شخصیت سیلور بنشی/شیوون مک‌دوگال، جیم پیری صداپیشه شخصیت وندال سوج و کنت ورتیگو، گرگ گرانبرگ صداپیشه شخصیت مکسوم استیل، دیو فنوی صداپیشه شخصیت بلاک باستر و توبایاس ویل، سیسی جونز صداپیشه شخصیت ناک‌اوت، ناتالی لندر صداپیشه شخصیت دارما، ترور دوال صداپیشه شخصیت پانچ، دیو بوت صداپیشه شخصیت توو فیس/هاروی دنت و متیو مرسر صداپیشه شخصیت سوج گانمن از جمله افرادی هستند که در تیم صداپیشگان انیمیشن جوخه انتحاری: دردسر بزرگ فعالیت می‌کنند.

Suicide Squad: Hell to Pay

طبق معمول همیشه این آماندا والر است که کنترل و هدایت اعضای تیم Task Force X را بر عهده دارد و همانند همیشه، به نظر می‌رسد که این ابرشرورهای متناقض چندان از جزییات آخرین ماموریتشان خوشحال و راضی نیستند و دل خوشی از اینگونه ماموریت‌های خود ندارند.

Suicide Squad: Hell to Pay

در انیمیشن جوخه انتحاری: دردسر بزرگ قرار است شخصیت فلوید لاوتون ملقب به ددشات توسط بزرگ‌ترین و معروف‌ترین هنرمندی که در این تیم وجود دارد، یعنی کریستین اسلیتر که بازی در فیلم True Romance (داستان عاشقانه واقعی) را در رزومه کاری خود دارد، تجسم شود و روی صفحه نمایش مخاطبان بیاید.

Suicide Squad: Hell to Pay

همانطور که بالاتر هم به آن اشاره شد، ونسا ال. ویلیامز صداپیشگی شخصیت اصلی و محوری داستان یعنی آماندا والر را بر عهده دارد. ویلیامز پیشتر در آثاری همچون فیلم Shaft (شفت) و فیلم Eraser (پاک‌کن) ایفای نقش کرده است. آماندا والر با نگاه شیطانی و منحوس خود، هر کسی را که در مقابلش حضور داشته باشد مورد قضاوت خود قرار می‌دهد. همچنین شاید برخی از قضاوت‌هایی که درباره او می‌شود هم نادرست باشد، اما خیلی دل خود را به این موضوع خوش نکنید که این نسخه از آماندا والر آنچنان با نسخه قبلی‌ای که از او دیده بودیم فرق زیادی ندارد و همانند نسخه قبل نمی‌توان به او صفت مورد اعتماد بودن را نسبت داد.

Suicide Squad: Hell to Pay

سی توماس هوول که بازی در سریال The Punisher (پانیشر) و فیلم The Amazing Spider-Man (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز) را در رزومه کاری خود دارد، پیشتر و در نسخه سینمایی انیمیشن Justice League: The Flashpoint Paradox (لیگ عدالت: پارادوکس فلش پوینت) صداپیشگی شخصیت زوم را بر عهده داشته است و حالا باری دیگر قرار است در این انیمیشن هم این شخصیت را صداپیشگی کند.

درباره این انیمیشن چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما با حضور این شخصیت‌های محبوب و بزرگ می‌تواند اثر موفقی از آب دربیاید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده