نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

ژاک شفر فیلمنامه فیلم Black Widow را خواهد نوشت

طبق خبرهای منتشر شده، مارول استودیو با ژاک شفر برای نوشتن فیلمنامه فیلم مستقل بلک ویدیو (Black Widow) به توافق رسیده است.

طرفداران مارول (Marvel) و دنیای سینمایی مارول مدت زیادی است که در انتظار ساخت و انتشار اولین فیلم مستقل شخصیت بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسون، هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که سرانجام این شخصیت قرار است صاحب یک فیلم مستقل شود. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، ژاک شفر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Black Widow را بر عهده گرفته است. طبق اطلاعات منتشر شده، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو طی هفته‌های گذشته با گزینه‌های این کمپانی برای نوشتن فیلمنامه این فیلم دیدار و مذاکره کرده است و همچنین مدیران مارول اخیرا با جوهانسون ملاقات کرده‌اند تا در مورد افکار و نظر او در مورد فیلم مستقل این شخصیت صحبت کنند.

با وجود اینکه نام دیگر گزینه‌های مارول عنوان نشده است، اما گفته می‌شود که در این دیدارها، فایگی با این نویسندگان در مورد دیدگاه‌ها و ایده‌های آن‌ها در مورد فیلم مستقل شخصیت بلک ویدیو صحبت کرده که در نهایت ظاهرا شفر، بهترین ایده و نظر را در بین این گزینه‌ها داشته است. فایگی در گذشته یکی از حامیان فیلم مستقل شخصیت بلک ویدو بود که ایده او برای ساخت فیلم این شخصیت با مخالفت آیزاک پارلموتر، رئیس مارول اینترتینمنت روبه‌رو شد. با این حال، فیلم Black Widow هنوز در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد و هنوز مجوز نهایی ساخت را از سوی دیزنی دریافت نکرده است. مارول تاکنون واکنشی رسمی به این خبر نداشته است. با این حال، انتظار می‌رود که فیلم Black Widow بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد.

بلک ویدو (Black Widow)

با این حال، ممکن است که نام شفر برای شما ناآشنا باشد، اما او در طی سال‌های گذشته به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است. شفر اخیرا فیلمنامه فیلم The Shower را نوشته که یک فیلم کمدی، علمی تخیلی و اکشن است. ان هتوی، بازیگر برنده جایزه اسکار قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازد. با وجود این، این تنها همکاری شفر و هتوی در یک فیلم نیست و این دو اخیرا در فیلم Nasty Women نیز همکاری داشته‌اند که شفر کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته و این فیلم قرار است در تابستان سال ۲۰۱۸ اکران شود. علاوه بر این، شفر کار نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم Timer (زمان‌سنج) را نیز بر عهده داشته است.

ماه آبان امسال نیز استن لی گفته بود که مارول در نظر دارد تا فیلمی را بر اساس شخصیت بلک ویدو تولید و منتشر کند. شخصیت بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسون، قرار است در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) نیز حضور داشته باشد و به ایفای نقش بپردازد. فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.

نظر شما در مورد ساخت فیلم Black Widow چیست؟ آیا شما هم برای ساخت احتمالی این فیلم هیجان زده هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده