نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۴

سریال Young Sheldon برای فصل دوم تمدید شد

شبکه CBS از تمدید سریال کمدی و بسیار موفق شلدون جوان (Young Sheldon) برای فصل دوم خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه CBS با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سریال Young Sheldon را رسما برای فصل دوم تمدید کرده است. این سریال کمدی، اولین سریال این شبکه در سال ۲۰۱۸ است که برای فصل جدید تمدید می‌شود. فصل دوم این سریال قرار است در طی سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ از شبکه CBS به روی آنتن برود. کلی کال، رئیس شبکه CBS، در رابطه با تمدید سریال Young Sheldon برای فصل دوم گفت:

در زمان کوتاهی که سریال Young Sheldon به روی آنتن رفته، این سریال تاثیر زیادی را روی برنامه‌های ما گذاشته است. با وجود اینکه ریشه سریال تئوری بیگ‌ بنگ (The Big Bang Theory) به وضوح در DNA سریال دیده می‌شود، اما سریال Young Sheldon جایگاه خود را در دنیای تلویزیون با یک لحن خلاقانه و منحصربه‌فرد، نوشته‌های درخشان و بازیگران بااستعداد در نسل‌های مختلف، پیدا کرده است. ما بیشتر از این نمی‌توانیم صبر کنیم تا چشم‌انداز چاک، استیو، جیم و تاد را در فصل دوم این سریال ببینیم که چگونه قرار است خانواده کوپر با شلدون که یک سال بزرگ‌تر و باهوش‌تر شده است، مواجه شوند.

Young Sheldon

سریال Young Sheldon در واقع سریال فرعی و پیش درآمد سریال The Big Bang Theory است که داستان شخصیت شلدون کوپر در ۹ سالگی را روایت می‌کند و زندگی این شخصیت با خانواده‌اش در تگزاس و رفتن به مدرسه را نشان می‌دهد. فصل اول سریال Young Sheldon با میانگین ۱۶.۷ میلیون نفر بیننده، پربیننده‌ترین سریال جدید کمدی در سال ۲۰۱۷ بوده و پس از سریال The Big Bang Theory، دومین سریال پر بیننده کمدی در این سال لقب گرفته است. این آمار شامل پخش اول،‌ تکرار، DVR و پخش استریم است. همچنین پس از پخش فصل اول سریال The Big Bang Theory در سال ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰، سریال Young Sheldon بهترین عملکرد را در بین سریال‌های جدید کمدی داشته است. 

استیون مولارو، چاک لوری، جیم پارسونز، تاید اسپایوک و جان فاورو، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Young Sheldon حضور دارند. وظیفه ساخت این سریال نیز بر عهده مولارو و لوری است. ایان آرمیتیج در نقش شلدون کوپر جوان، زویی پری در نقش مری کوپر، لنس باربر در نقش جرج کوپر سنیور، مونتانا جردن در نقش جرج کوپر جونیور، ریگان رورد در نقش میسی کوپر و آنی پاتس در نقش مادربزرگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Young Sheldon حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند. جیم پارسونز، بازیگر نسخه بزرگسالی شلدون کوپر نیز راوی داستان و سریال است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده