نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

زمان رسمی شروع فیلمبرداری دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming مشخص شد

اطلاعات جدیدی از زمان شروع و مکان‌های فیلمبرداری دنباله فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) منتشر شده است.

سرانجام تابستان امسال، اولین فیلم مستقل مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول تولید و منتشر شد و این ابرقهرمان محبوب مارول بار دیگر ثابت کرد که هنوز هم در کنار محبوبیت گروه انتقام جویان (Avengers)، جایگاه بسیار مهمی را در بین شخصیت های مارول در اختیار دارد. فیلم Spider-Man: Homecoming موفق شد بیش از ۸۸۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و نظر منتقدان، طرفداران و تماشاگران را به خود جلب کند. ماه گذشته، اطلاعاتی از زمان تقریبی شروع تولید و فیلمبرداری فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان رسمی شروع فیلمبرداری و تولید این فیلم مشخص و اعلام شده است.

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت OmegaUnderground منتشر کرده، فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming که در حال حاضر نام و عنوان رسمی ندارد، از تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) آغاز خواهد شد. فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است تا اواخر ماه سپتامبر ۲۰۱۸ (مهر ۱۳۹۷) طول بکشد و بیشتر مراحل فیلمبرداری این فیلم در استودیو پاین وود آتلانتا انجام خواهد شد. با این حال، گفته می‌شود که ممکن است بخش‌هایی از فیلمبرداری دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming در شهر برلین کشور آلمان انجام شود. برخی از صحنه‌های فیلم اول نیز در شهر برلین فیلمبرداری شده بودند، اما بیشتر این صحنه‌ها در نسخه نهایی فیلم حذف شدند.

Spider-Man: Homecoming

با این وجود، با توجه به شایعه تغییر ملیت شخصیت گوئن استیسی از یک شخصیت آمریکایی به یک شخصیت اروپایی، به نظر می‌رسد که منشا این شخصیت قرار است در کشور آلمان باشد. با این حال، طی هفته‌های گذشته شاهد انتشار ویدیوهای متعددی از تست بازیگری بازیگران تازه‌کار اروپایی برای بازی در نقش گوئن استیسی در دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming بوده‌ایم که تاکنون این تست بازیگری توسط مارول استودیو تایید یا تکذیب نشده است، اما این موضوع می‌تواند احتمال درست بودن حضور نسخه اروپایی گوئن استیسی را که طبق شایعات منتشر شده قرار است یک دانش آموز اروپایی باشد که همراه با خانواده از اروپا به نیویورک مهاجرت می‌کند، قوت ببخشد.

دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. کارگردانی این فیلم بر عهده جان واتس خواهد بود و تام هالند نیز برای نقش آفرینی دوباره در نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی، در این فیلم باز خواهد گشت. همچنین انتظار می‌رود که کار نوشتن داستان و فیلمنامه دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming نیز بر عهده کریس مک‌کنا و اریک سامرز باشد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده