نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

تاریخ اکران جدید فیلم Cloverfield 3 اعلام شد

کمپانی پارامونت تاریخ اکران جدید فیلم بدون نام و عنوان کلاورفیلد ۳ (Cloverfield 3) را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی پارامونت از عقب افتادن دوباره اکران فیلم Cloverfield 3 خبر داد و تاریخ اکران جدید این فیلم را رسما تایید و اعلام کرد. این فیلم که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۱۸ (۱۳ بهمن ۱۳۹۶) اکران شود، حال با یک تاخیر حدود دو ماهه قرار است در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ (۳۱ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. این فیلم که پیش از این با نام ذره خدا (God Particle) شناخته می‌شد، در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۱۷ (۶ اسفند ۱۳۹۵) اکران شود، اما اکران این فیلم تا تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) عقب افتاد. با این حال، این پایان تاخیرهای پیاپی قسمت سوم و بدون عنوان فیلم Cloverfield نبود و اکران این فیلم بار دیگر تا تاریخ ۲ فوریه ۲۰۱۸ عقب افتاد که این فیلم دیگر در این تاریخ نیز قرار نیست اکران شود.

داستان فیلم جدید مجموعه کلاورفیلد پیرامون تعدادی از فضانوردان آمریکایی ایستگاه فضایی است که متوجه می‌شوند پس از اتفاقی که برای شتاب‌دهنده ذرات رخ می‌دهد، سیاره زمین ناپدید می‌شود. داستان زمانی جالب‌تر می‌شود که این فضانوردان متوجه می‌شوند یک ایستگاه فضایی دیگر در نزدیکی آنها وجود دارد. این فضانوردان باید برای بقا بجنگند. با این حال، هنوز نام رسمی فیلم Cloverfield 3 اعلام نشده است. کارگردانی این فیلم بر عهده ژولیوس اونا است که تنها کارگردانی چند فیلم کوتاه در کارنامه او دیده می‌شود و فیلم The Girl Is in Trouble تنها فیلم بلندی است که اونا کارگردانی آن را بر عهده داشته است. 

دانیل برول، الیزابت دبیکی، اکسل هنی، کریس اودوود، گوگو امبتا-را، ژانگ زئی و دیوید اویلوو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Cloverfield 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده داگ جونگ و اورن ایزیل بوده است. جی جی آبرامز نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور دارد. در این تاریخ، فیلم Cloverfield 3 باید با فیلم Rampage (رمپیج) با بازی دواین جانسون و جفری دین مورگان و فیلم‌های دیگری چون سربازان فوق العاده ۲ (Super Troopers 2)، اردک اردک غاز (Duck Duck Goose)، دلفین‌ها (Dolphins)، بازی تموم شد، مرد (Game Over, Man)، خانه فردا (The House of Tomorrow)، تالی (Tully) و Finding Your Feet، رقابت کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده