نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

تاریخ اکران فیلم Goosebumps 2 عقب افتاد

کمپانی سونی پیکچرز از عقب افتادن تاریخ اکران فیلم مورمور ۲ (Goosebumps 2) و فیلم آلفا (Alpha) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز از عقب افتادن اکران دنباله فیلم مورمور (Goosebumps) و فیلم Alpha خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، فیلم Alpha که قرار بود در تاریخ ۲ مارس ۲۰۱۸ (۱۱ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود، با ۶ ماه تاخیر روبه‌رو شده و اکنون قرار است در تاریخ ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ (۲۳ شهریور ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. در این تاریخ، فیلم Alpha باید با فیلم The Darkest Minds (تاریک‌ترین ذهن‌ها) از کمپانی فاکس قرن بیستم و فیلم Fighting with My Family (جنگیدن با خانواده من) با بازی دواین جانسون، لینا هیدی و وینس وان از کمپانی MGM، رقابت کند.

کدی اسمیت-مک‌فی، لئونور وارلا، ینس هولتن، مرسدس د لا زردا، ناتاشا مالته و یوهانس هاکور یوهانسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alpha حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آلبرت هیوز، کارگردان فیلم‌هایی چون تهدیدی برای جامعه (Menace II Society) و کتاب الی (The Book Of Eli)، بوده و دن ویدن‌هوپت کار نوشتن فیلمنامه فیلم Alpha را بر عهده داشته است. آلبرت هیوز و اندرو رونا نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور دارند. علاوه بر این، فیلم Goosebumps 2 نیز قرار است با یک تاخیر حدودا یک ماهه به روی پرده‌های سینما برود.

Alpha

اری سندل، کارگردان فیلم The Duff، کارگردانی دنباله فیلم Goosebumps را که هنوز مشخص نیست که قرار است با نام مورمور: سرزمین ترسناک (Goosebumps: Horrorland) یا مورمور: انتقام اسلپی (Goosebumps: Slappy’s Revenge) تولید و منتشر شود، بر عهده گرفته و جانشین راب لترمن، کارگردان فیلم اول، شده است. همچنین فیلم Goosebumps 2 که قرار بود در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸ (۳۰ شهریور ۱۳۹۷) اکران شود، با چند هفته تاخیر اکنون قرار است در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۰ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. بدین ترتیب این فیلم دیگر قرار نیست با فیلم The House with a Clock in Its Walls با بازی جک بلک، در ماه شهریور رقابت کند، اما فیلم Goosebumps 2 اکنون قرار است با فیلم Hellfest (جهنم) از کمپانی لاینزگیت و فیلم First Man (اولین مرد) به کارگردانی دیمین شزل و با بازی رایان گاسلینگ، جان برنتال و کلیر فوی، از کمپانی یونیورسال در این تاریخ رقابت کند.

فیلم Goosebumps در اکتبر سال ۲۰۱۵ به روی پرده رفت و با نقدهای متوسط منتقدان روبه‌رو شد. اما این فیلم در گیشه عملکرد نسبتا موفقی داشته است و طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس آفیس موجو منتشر کرده، فیلم Goosebumps موفق به فروشی معادل ۸۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان شده است. بودجه ساخت این فیلم ۵۸ میلیون دلار اعلام شده است. جک بلک، دیلان مینت، اودیا راش، رایان لی، ایمی رایان و جیلیان بل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Goosebumps حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده